امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
06/6 1397

گروه بازار پول - در سال 1396 تعداد 4 طرح صنعتي با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان خوزستان به بهره برداري رسيده و 182 شغل جديد ايجاد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، براي اجراي طرح هاي ياد شده مبلغ 3 میلیون و 700 هزار يورو تسهيلات ارزي و 6 ميليارد و 100 میلیون تومان تسهيلات ريالي توسط اين بانك پرداخت شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به آرد خوزستان، پارس فولاد جنوب، پلی دیرگداز خوزستان و شیمی سازان پاسارگاد اشاره كرد .

گفتني است طرح هاي صنعتي زيادي با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير در كشورمان به بهره برداري رسيده است.

در سال 1396 در استان آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

بهره برداری از 6 طرح صنعتی با تامین مالی بانک صنعت و معدن

در سال 1396 تعداد 6 طرح صنعتی با 27 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهيلات ریالی و 29 میلیون یورو تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن در استان آذربایجان شرقی به بهره برداري رسيد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، با راه اندازي طرح هاي ياد شده براي 295 نفر اشتغال مستقيم ايجاد شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به طرح های مهر اصل، پرشین نوش پرمیس، تولیدی تجاری حوله پردیس، بتن گازی سبک نوبهار مرند و درب شیشه رشید اشاره كرد.

گفتني است طرح هاي كوچك ، متوسط و بزرگ زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت اعتماد بتن آشنا در هفته دولت افتتاح شد

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت اعتماد بتن آشنا در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت که بتن آماده تولید می کند از 1میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

شرکت اعتماد بتن آشنا در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده و با بهره برداري از آن برای 16 نفر شغل مستقيم ايجاد شده است.

گفتني است طرح هاي ارزشمندي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در آمده است.

در استان زنجان با تسهیلات بانک صنعت و معدن انجام شد؛

افتتاح 5 طرح صنعتی و اشتغال 438 نفر در سال 1396

با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 1396 تعداد 5 طرح صنعتي در استان زنجان به بهره برداري رسيده و براي 438 نفر اشتغال ايجاد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، براي احداث اين طرحها مبلغ 31 ميليارد تومان تسهيلات ريالي و 31 ميليون و 500 هزار يورو تسهيلات ارزي پرداخت شده است .

بر اساس این گزارش، طرح های پویا ریس ابهر، صنایع ورقهای پوشش دار تاراز چهارمحال، پروتئین سازان، سپید گوهر زنجان و ایران اگزوز از جمله شرکت های به بهره برداری رسیده استان زنجان در سال 1396 می باشند.

گفتني است در سال هاي اخير تسهيلات بانك صنعت و معدن به عنوان تنها بانك تخصصي بخش صنعت و معدن موجب احداث طرح هاي صنعتي زيادي در كشور شده است.

با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 96 انجام گرفت:

افتتاح 7 طرح صنعتی در استان البرز و ایجاد 219 شغل مستقیم

تعداد 7 طرح صنعتي با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال 1396 در استان البرز به بهره برداري رسيد و در نتيجه 219 شغل جديد ايجاد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، براي اجراي طرح هاي ياد شده مبلغ 14 میلیون يورو تسهيلات ارزي و 13 ميليارد و 400 میلیون تومان تسهيلات ريالي توسط اين بانك پرداخت شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به داروسازی مداوا، سامان صنعت اطلس، آلیاژ جوش آریا، صنایع چسب سینا و نخل زیتون آذران اشاره كرد كه سهم بالايي در اشتغالزايي را به خود اختصاص داده اند.

گفتني است طرح هاي صنعتي زيادي با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير در كشورمان به بهره برداري رسيده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود