امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
05/28 1397



گروه بازار پول - حسين عسكري عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت : 60 درصد از تسهيلات صندوق توسعه ملي براي طرح هاي نيروگاهي با عامليت اين بانك پرداخت مي شود.

به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه در مراسم افتتاح واحد گازي نيروگاه سيكل تركيبي غرب مازندران (نوشهر) سخن مي گفت با اشاره به مشكلات ناشي از كاهش ميزان آب در كشور افزود: بانك صنعت و معدن در اين حوزه هم تاكنون 3 واحد آب شيرين كن را با ظرفيت 430 هزار متر مكعب در روز تامين اعتبار كرده كه در حال اجرا هستند.

وي تصريح كرد: بانك صنعت و معدن آماده است هماهنگ با سياست هاي وزارت نيرو طرح هاي آب شيرين كن را با ظرفيت تا دوميليون مترمكعب در روز تامين اعتبار كند.

عسكري تامين اعتبار نيروگاه هاي خورشيدي، بادي و توليد برق از انرژي هاي نوين را از سياست هاي بانك صنعت و معدن برشمرد كه مي تواند توسط اين بانك و همگام با وزارت نيرو به اجرا درآيد.

گفتني است : در مراسمي با حضور اردكانيان وزير نيرو ، اسلامي استاندار مازندران و حسين عسكري عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن واحد گازي نيروگاه سيكل تركيبي غرب مازندران (نوشهر) با تامين مالي اين بانك روز چهارشنبه 24 مردادماه افتتاح شد.

با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 96 انجام گرفت:

افتتاح 6 طرح صنعتی در استان قم و ایجاد 203 شغل مستقیم

با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال 1396 تعداد 6 طرح صنعتي در استان قم به بهره برداري رسيد و برای 203 نفر اشتغال ایجاد شد.

 براي اجراي طرح هاي ياد شده مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهيلات توسط اين بانك پرداخت شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به شیمی اکسیر بوستان، گوهر پلاستیک قم، چسب استحکام و تولیدی بازرگانی آلیاژهای رازین پلیمر اشاره كرد .

گفتني است طرح هاي صنعتي زيادي با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير در كشورمان به بهره برداري رسيده است.


با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 96 انجام گرفت:

افتتاح 6 طرح صنعتی در استان تهران و ایجاد 104 شغل مستقیم

با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال 1396 تعداد 6 طرح صنعتي در استان تهران به بهره برداري رسيد و برای 104 نفر اشتغال ایجاد شد.

 براي اجراي طرح هاي ياد شده مبلغ 4 میلیارد و 350 میلیون تومان تسهيلات توسط اين بانك پرداخت شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به صنايع پاتيرا ، آرون نگين پارس و پارسيان تجارت كارمانيا اشاره كرد.

گفتني است طرح هاي صنعتي زيادي با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير در كشورمان به بهره برداري رسيده است.


در استان مازندران با تسهیلات بانک صنعت و معدن انجام شد؛

افتتاح 9 طرح صنعتی و اشتغال 149 نفر در سال 1396

با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال 1396 تعداد 9 طرح صنعتي در استان مازندران به بهره برداري رسيد و براي 149 نفر اشتغال ايجاد كرده است .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، براي راه اندازي اين طرحها مبلغ 11 ميليارد و 700 ميليون تومان تسهيلات ريالي و 4 ميليون و 500 هزار يورو تسهيلات ارزي پرداخت شده است .

از جمله اين طرح ها مي توان به صنايع پيلكا پلاست ، آرينا رشد شمال ، سيم آبديده بشل و بهين ظرف مازندران اشاره نمود .

گفتني است در سال هاي اخير تسهيلات بانك صنعت و معدن به عنوان تنها بانك تخصصي بخش صنعت و معدن موجب احداث طرح هاي صنعتي زيادي در كشور شده است.



با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 96 انجام گرفت:

افتتاح 10 طرح صنعتی در استان اصفهان و ایجاد 821 شغل مستقیم

تعداد 10 طرح صنعتي با تسهيلات بانك صنعت و معدن درسال 1396 در استان اصفهان به بهره برداري رسيد و در نتيجه آن 821 شغل جديد ايجاد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، براي اجراي طرح هاي ياد شده مبلغ 6 ميليون و 600 هزار يورو تسهيلات ارزي و 52 ميليارد تومان تسهيلات ريالي توسط اين بانك پرداخت شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به سايپا كاشان ، توان اميد پاسارگاد ، شيرگاز آذران ، نسوز اكباتان و فولاد اردستان اشاره كرد كه سهم بالايي در اشتغالزايي را به خود اختصاص داده اند.

گفتني است طرح هاي صنعتي زيادي با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير در كشورمان به بهره برداري رسيده است.



.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود