امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
09/26 1396

 

گروه بازار پول - مدیرعامل بانک پاسارگاد از خنثی شدن حمله سایبری ماه های گذشته خبر داد و زمان بهره برداری از طرح مهم میدکو را اعلام کرد اما در مورد علت طولانی شدن توقف نماد "وپاسار" توضیحی نداد.

به گزارش رازپول به نقل از بورس پرس ، درحالی بانک پاسارگاد از آذر سال گذشته به دلیل عدم ارایه اطلاعات به بورس با توقف نماد روبرو است که مجید قاسمی مدیرعامل این بانک 5 هزار میلیارد تومانی از خنثی شدن حمله سایبری ماه های گذشته به سایت "وپاسار" خبر داد.

وی که در سومین همایش ملی کارآفرینی حضور داشت، گفت: درجریان این حمله که با مرکزیت سه کشور هند، چین، آمریکا بود ، طی سه روز تا 2 هزار و 300 برابر پهنای باند بانک اطلاعات جعلی ارسال شد.


این مقام مسئول با اشاره به شناسایی تعداد زیادی از طرح های نو، ادامه داد: در این میان "میدکو" یکی از شرکت هایی است که با سرمایه گذاری 6 میلیارد دلاری ، از 38 طرح مانند مس کاتد با فناوری جدید حمایت شده و قرار است پایان دی سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گفته قاسمی نمایندگی انحصاری این طرح در منطقه منا بوده و با راه اندازی آن قیمت تمام شده مس کاتد به یک چهارم قیمت جهانی خواهد رسید.

وی در مورد علت طولانی شدن توقف نماد "وپاسار" توضیحی نداد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود