امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
05/27 1396

 
گروه بازار پول -مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ناوگان حمل نقل عمومی،حمایت از توسعه حمل و نقل ریلی را در صدربرنامه‌های بانک شهر دانست. 

 به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل ریلی کلان شهرها برگ زرینی در افتخارات بانک شهر است،گفت: با حمایت های بانک شهر در حوزه حمل و نقل ریلی خط 7 متروی تهران عملیاتی شده است. 

 حسین محمد پورزرندی با اشاره به این‌که در چند سال گذشته حمایت از توسعه مترو در صدر برنامه های این بانک قرار داشته است، گفت: خوشبختانه در 3 ماهه ابتدایی سال جاری، بخشی از خط 7 مترو تهران افتتاح شد. وی با اشاره به این‌که توسعه خطوط ریلی نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای تهران دارد، گفت: بانک شهر، سرمایه شهروندان تهرانی را در مسیر توسعه و پیشرفت شهر استفاده می‌کند و آسایش و رفاه مردم تهران را مسئولیت خطیر اجتماعی خود می‌داند. 

پورزرندی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهر برداری کامل از خطوط ۶ و ۷ مترو اولويت اصلي توسعه حمل و نقل عمومي در تهران است که درصورت بهره برداری این خطوط ، روزانه در حدود ۲ ميليون نفر به جا به ‌جايي ‌مسافران مترو افزوده می‌شود. وی با تاکید براین‌که بانک شهر نگاه ویژه ای به توسعه شهرها دارد، افزود: خوشبختانه حمایت های این بانک از مدیریت شهری رضایتمندی شهروندان را درپی داشته است


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود