امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
05/19 1396

گروه بازار پول- با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، فاز دوم این خط در حدفاصل ایستگاه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان یکی از زیباترین ایستگاه‌های مترو پایتخت، طی مراسمی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار پایتخت و مدیرعامل متروی تهران افتتاح شد.


لاریجانی: قدردانی از تلاشگران عمران و آبادی پایتخت

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه عمران و آبادی پایتخت اظهار کرد: برای به ثمر رسیدن پروژه‌های شهری زحمات زیادی کشیده شده است که قابل تحسین است و باید از تلاش همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند، قدردانی کرد.
وی افزود: اقدامات خوبی در راستای توسعه متروی تهران صورت گرفته است و ایستگاه شهر آفتاب خط 8 متروی تهران بسیار مرتب و منظم و استانداردهای لازم در این خصوص رعایت شده است.
لاریجانی با بیان این‌که تکمیل شبکه‌های مترو باعث تسریع در تردد مسافران می‌شود، افزود: یکی از کارهای مهم تهران این است که شبکه مترو کامل شد که کار باارزشی است و در این خصوص سرعت کارها خوب بوده است.


پورزرندی: بانک شهر بازوی کمکی مدیریت شهری است

همچنین مدیرعامل بانک شهر نیز در حاشیه این مراسم، با بیان این‌که بسیاری از پروژه‌های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی به سرانجام نمی‌رسید، گفت: در چند سال اخیر تلاش داشتیم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری، در این حوزه، حامی شهرداری‌ها باشیم.
حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: افزایش کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است و به طور حتم، حمایت‌ها از توسعه خطوط ریلی و حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براین‌که حمایت از خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی چند سال گذشته بانک شهر و به عنوان حامی اصلی توسعه حمل و نقل عمومی و خطوط ریلی، نقش موثری در تامین منابع مالی این حوزه ایفا کرده و و قطعا این مسیر را ادامه خواهد داد.

پورزرندی ادامه داد: بانک شهر با هدف اولویت‌بخشی به مقوله مسئولیت اجتماعی در توسعه و افزایش خطوط مترو حمایت‌های قابل‌توجهی داشته و سرمایه‌گذار اصلی این حوزه در تهران و سایر کلانشهرها بوده است. همچنین بانک شهر به عنوان تنها سرمایه‌گذار اصلی خط۶ متروی تهران بوده است و ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز با حمایت این بانک به بهره‌برداری ‌رسید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود