امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
04/14 1396

گروه بازار پول - مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان سمنان گفت: طرح ارتقاء توسعه سهم بازار از اولویت های اصلی بانک در سال جاریست است که می توان با برنامه ریزی دقیق و منسجم آن را محقق کرد.
                           

به گزارش راز پول به نقل از روابط عمومی بانک مهراقتصاد ، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - جذب منابع در طرح ارتقای توسعه سهم بازار را از اولویت های بانک در این مقطع زمانی عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح به اهداف و برنامه های مورد نظر دست خواهیم یافت.


مدیر عامل بانک با تاکید بر توجه به سرمایه انسانی، آن را نیروی محرک هر سازمانی عنوان کرد و ابراز داشت: در طرح ارتقای توسعه سهم بازار برنامه های انگیزشی مناسبی برای همکاران در نظر گرفته ایم و مطمئنیم با یاری خداوند متعال و تلاش همکاران هیچ هدفی دور از دست نیست.


ایمانی هدف از بازدیدهای استانی را آشنایی با مسائل و مشکلات شعب و کارکنان آن عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و پیگیری مستمر و تدوین راهکارهای مناسب، موانع و مشکلات مربوطه هر چه سریعتر مرتفع شود و شاهد رشد و ارتقاء روز افزون بانک باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.

مدیر عامل بانک با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه بانک دانست و اظهار داشت: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.


وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است و محور عمده این رقابت ها بر به کارگیری روش ها و برنامه های جذب مشتریان متمرکز شده لذا با توجه به تعدد فعالیت بانک های مختلف در کشور، چنانچه بانکی نتواند راهبردهای خاصی را در رقابت با دیگران تدوین کند به مرور زمان سهم خود را در منابع، مصارف و بهره وری از دست خواهند داد.

گفتنی است مدیر عامل بانک در این بازدیدها ضمن گفتگو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسائل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح نمود. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود