امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/18 1396


گروه بازارپول - سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه بازدیدهای سرزده خود از شعب بانک، به همراه جمشید جام‌خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی به استان مرکزی سفر و از شعب میدان آزادی ساوه (٢٢٩٣)، تفرش (٢٤٣) و فراهان (٤٠٠٨) بازدید و ضمن گفت‌وگو با همکاران و شنیدن پیشنهادها و مسائل آن‌ها، رهنمودهای لازم را برای پیشبرد اهداف عالیه بانک ارائه کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک در این بازدید که دوشنبه ١٨ اردیبهشت‌ماه انجام شد، در جمع کارکنان شعبه میدان آزادی ساوه حضور یافت و ضمن آشنایی از نزدیک با روند اجرای امور در این واحد بر اهمیت نقش همکاران در پیشبرد اهداف تأکید کرد.
وی در این دیدار با اشاره به لزوم همراهی کارکنان صف اظهار داشت: کارکنان شعب نقشی بی‌بدیل در پیشبرد اهداف بانک صادرات ایران دارند و بر خود لازم می‌دانم که ضمن حضور در واحدهای صف از دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها آگاه و از پیشنهادها و نظرهای آن‌ها در پیشبرد برنامه‌های بانک بهره‌مند شوم و از سایر مدیران شبکه بانک نیز می‌خواهم که از شعب و واحدهای زیرمجموعه خود بازدید کنند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار با تأکید بر آراستگی ظاهری شعب گفت: نظافت و تمیزی ظاهری شعب و محیط اطراف آن، پوشش و لباس و... و برخورد خوب و با محبت با مشتریان ضروری است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه بازدیدهای سرزده خود در جمع کارکنان شعبه تفرش (٢٤٣) حضور یافت.
وی در این دیدار با اشاره به لزوم همراهی کارکنان اظهار داشت: کارکنان برنامه‌سازان اصلی بانک هستند و لازم است با ارائه پیشنهاد و نظرات خود، مدیران را در برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف بانک یاری رسانند.
زراعتی در این بازدید بر اهمیت جذب منابع جدید و ارزان‌قیمت، حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید تاکید کرد و برنامه‌ریزی و تلاش همکاران برای افزایش سودآوری شعب در سال جاری را خواستار شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در این بازدید به موضوعاتی همچون مکان‌یابی مناسب دستگاه‌های خودپرداز، اصلاح ساختار منابع و مصارف شعب، رسیدگی به وضعیت جابجایی مسئولان و کارکنان شعب و نظارت بیشتر مسئولان حوزه‌ها تأکید کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در بازدید از شعبه فراهان (٤٠٠٨) بر وصول مطالبات و رعایت بهداشت اعتباری تاکید کرد و نظارت مستمر حوزه‌ها بر پرونده‌های اعتباری و مطالباتی، تعیین تکلیف دستگاه‌های پایانه‌ فروش ناکارآمد و جذب منابع ارزان‌قیمت خواستار شد.
وی در پایان این دیدارها ضمن تاکید بر تجهیز منابع ارزان‌قیمت، مدیریت هزینه‌ها، جذب منابع جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی از تلاش همکاران شعب میدان آزادی ساوه (٢٢٩٣)، تفرش (٢٤٣) و فراهان (٤٠٠٨) تقدیر نمود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود