امروز: چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
08/19 1392

ایران و جهان - شنیده ها از راهروهای بانک سپه حاکی از پرداخت تبعیض آمیز وام مسکن به کارمندان این بانک قدیمی است .
به گزارش ایران و جهان ، در چند ماه گذشته روند پرداخت وام های مسکن در بانک سپه بحث هایی را به وجود آورده است. به گفته برخی کارمندان این بانک تبعیض در پرداخت وام مسکن و توجیه این تاخیر با مصوبه های هیات مدیره بانک سپه، موجب سردرگمی برخی کارمندان بانک سپه شده است. در حالی که پرداخت وام بر مبنای مصوبه شورای عالی بانک ها توسط برخی بانک های با اولویت قرار دادن تحویل داران شعب انجام می پذیرفت ،اما تاخیر در پرداخت ها حتی با تغییرات مدیریتی نیز ادامه دارد . هرچند که شنیده ها حاکی از آن است که وام مسکن سومین گروه از کارمندان بانک سپه با حقوق آبان ماه واریز می شود و گویا برخی از شعب (با فرمول هدف مد نظر هیات مدیره) و افرادی که پیشنهاد مصوب و قابل قبول در نظام پیشنهادات بانک سپه دارند جز این گروه جدید هستند.
بر این اساس گمان می رود وام مسکن حدود 4000 نفر از کارمندان بانک سپه بر اساس فهرستی که در اختیار امور فناوری قرار گرفته با حقوق آبان ماه واریز شود و گویا با تغییراتی مدیریتی جدید در هیات مدیره این نتیجه حاصل شده است. با این وجود برخی از کارمندان بانک سپه بحث افزایش حقوق را مطرح می کنند که این موضوع در جلسه معارفه مدیر عامل جدید هم از وزیر اقتصاد درخواست شد.
اخبار تعلل در پرداخت های در حالی منتشر می شود که به نظر می رسد ساعاتی پس از انتشار خبر، وام مسکن بیش از 260 نفر از کارمندانی که در نظام پیشنهادات بانک سپه پیشنهاد مصوب داشتند واریز شده است و از پرداخت وام همکاران برخی از شعب که به هدف رسیده اند خبری نیست . این در حالی است که هر چند شایعاتی مبنی بر واریز وام آنها تا پایان ماه آبان وجود دارد.
در روزهای آینده اطلاعات دقیقتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود