امروز: سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
11/20 1392

ایران و جهان - پرداخت تسهیلات مسکن کارکنان بانک سپه در روزهای اخیر با حاشیه های بسیاری همراه بود . برخی از عدم ریافت این وام شکایت داشتند و برخی از تغییر دستور العمل های مربوطه . البته بعضی نیز این پرداخت به شرط تحقق اهداف شعب را سبب ایجاد شرایط غیر اخلاقی در بانک برشمردند تا جایی که برخی برای دست یابی به اهداف با مشتریان شعب دیگر وارد مذاکره شده و به اصطلاح مشتری ربایی می کنند.

در خصوص تاخیر اجرای طرح پرداخت تسهیلات مسکن کارکنان بانک سپه گفت و گوی کوتاهی را با سید کامل تقوی ن�?اد، مدیر عامل بانک سپه داشتیم. وی می گوید:در مرداد ماه سال جاری بانک ملی تا 50 میلیون تومان برای ترمیم وام مسکن در اختیار کارکنان خود قرار داد و پس از این نیز برخی بانک ها حرکت های مشابهی در این خصوص انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه حرکت هماهنگ با سایر بانک ها به منظور پرداخت وام مسکن کارکنان بانک سپه بالغ بر 900 میلیارد تومان بار مالی برای بانک سپه به همراه داشت افزود: بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شد این وام ها 24 ماهه پرداخت شود و این مصوبه ای بود که هیات مدیره قبلی گذرانده بود.

تقوی ن�?اد با بیان اینکه قبل از حضورم در بانک پرداخت یکجا این وام ها مصوب شد افزود: حساب های بانک در آن مقطع 3100 میلیارد تومان نزد بانک مرکزی منفی بود و بانک مرکزی تاکید جدی بر عدم برداشت مازاد از این بانک داشت.

مدیر عامل بانک سپه با بیان اینکه بر اساس شرایط بانک پرداخت مرحله ای این وام در دستور کار قرار گرفت افزود: کلیه شعبی که به برنامه هدف گذاری شده دست یافته اند تسهیلاتشان پرداخت شده است و شعبی نیز که تا پایان سال به برنامه می رسند نیز به محض دست یابی به هدف مشمول دریافت خواهند شد . خوشبختانه با توجه به اینکه همه شعب به هدف رسیده اند همه تسهیلات پرداخت شده است .

چندی پیش ایران و جهان خبری را با عنوان ماجرای پرداخت تسهیلات مسکن کارمندان بانک سپه چه بود؟ در همین رابطه منتشر کرده بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود