امروز: یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403
08/27 1392

ایران و جهان - مدیر عامل بانک صنعت و معدن از اجرای استاندارهای حرفه ای در این بانک خبر داد .
به گزارش ایران و جهان ،علی اشرف افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن در مراسم معارفه رسمی اش که با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و جمعی از معاونین وزرا و مدیران عامل بانک ها برگزار شد، با اشاره به اینکه بانک توسعه آسیایی در قاره آسیا دارای 163 میلیارد دلار منابع و بانک توسعه اسلامی دارای 30 میلیارد دلار منابع است گفت :این در حالی است که سرمایه بانک صنعت و معدن کمتر از یک میلیارد دلار است و نیاز است تا در این بخش اصلاحاتی داشته باشیم. 
وی با اشاره به اینکه گرچه سرمایه به تنهایی توجیهی شاخص برای تصمیم گیری در خصوص بانک نیست و قدرت تجهیز منابع و ابزارهای در اختیار نیز ملاک عمل است گفت :جهت گیری ها باید به گونه ای باشد که اندازه بانک بزرگ شود تا اثر بخشی های لازم را در توسعه کشور داشته باشد.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه که از وزرای عضو مجمع این انتظار برای ارتقا منابع بانک از محل صندوق توسعه ملی ،ابزارهای نوین و ... وجود دارد افزود:در بحث داخلی نیز باید با جمع آوری منایع داخلی و خارجی،گسترش کربنکینگ،استانداردهای حرفه ای و نوآورانه ساختارهای بانک را تقویت کنیم. در این راستا نیز بانک مرکزی قول های مساعدی در جهت حمایت از بانک داده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود