امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
02/30 1396


گروه بازار پول - مدیر عامل بانک صادرات ایران در بازدید از شعب و واحدهای ستادی مدیریت غرب تهران، ضمن تقدیر از زحمات یکایک کارکنان این سرپرستی، خاطر نشان ساخت؛ بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ افزایش داشته است.
 سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک با همراهی جام خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاونت شعب و بازاریابی و اسدی مدیر شعب غرب تهران ضمن بازدید از شعب دانشگاه شریف، سی متری جی و هاشمی غربی،  با کارکنان و مشتریان در فضایی صمیمانه به گفتگو نشستند.
بر اساس این گزارش، مدیر عامل و هیأت همراه پس از بازدید سرزده از شعب یاد شده، در ساختمان مرکزی مدیریت شعب غرب تهران حضور یافته و از واحدهای خزانه ، حسابداری و اعتبارات نیز بازدید کردند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان این بازدیدها، توصیه های لازم در خصوص تقویت بازاریابی در سطح شعب، کاهش مطالبات، افزایش سودآوری مستمر و پایدار، ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و اخذ کارمزدهای مربوطه بیان نمود و  به نظر سنجی های انجام شده از مشتریان طی سال ١٣٩٥ اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ نسبت به سال قبل از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.
 وی تأکید  نمود: افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران، مسئولیت یکایک کارکنان این بانک را سنگین تر نموده که می بایست نهایت سعی و تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه بانک نزد مشتریان و مراجعان، مبذول گردد.


اولویت مهم بانک صادرات، خلق ارزش برای مشتریان است


مشاور اجرایی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران در بازدید از شعب این بانک در استان قزوین، ضمن گفتگوی مستقیم و بی واسطه با مشتریان و کارکنان، خلق ارزش برای مشتریان را یکی از اولویتهای مهم بانک صادرات ایران در سال ١٣٩٦ معرفی کرد.
 جام خانه مشاور اجرایی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی با همراهی یوسفیان معاون اعتبارات در سفر به استان قزوین ضمن بازدید سرزده از شعب آبیک کد٣٣٢ و تهران قدیم کد ١٦٩٦، با تک تک همکاران به صورت مستقیم مذاکره و از نزدیک فرآیند سرویس دهی شعب این بانک به مشتریان را مشاهده کردند.


بر اساس این گزارش، جام خانه در جمع کارکنان این شعب، ضمن تأکید بر لزوم وصول مطالبات، خاطرنشان ساخت: باید مطالبات شعبه بخصوص مطالبات سررسید گذشته بصورت مستمر توسط کارکنان ذیربط رصد و قبل از سرفصل شدن، به حیطه وصول درآید.


وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف مقرر می بایست ترکیب منابع اصلاح و جذب حداکثری منابع ارزان قیمت در دستور کار شعب قرار گیرد، از مشتریان بانک به عنوان مهمترین دارایی های سازمان یاد کرد و گفت: با توجه به تشدید فضای رقابتی، امروزه دیگر هیچ بانکی نمی تواند خدمات یکسانی را برای کلیه مشتریان در نظر بگیرد و از این رو می بایست خدمات بانکی متناسب با انتظارات و ترجیح هر گروه از مشتریان طراحی و به آنان ارائه گردد.
وی ادامه داد: لازم است با شناسایی مزیتهای منحصر به فرد بانک صادرات ایران که بهتر از دیگر رقبا امکان ارائه آن وجود دارد، خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان عرضه و برای آنان ارزش، خلق شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور  در سال ١٣٩٦ خلق ارزش برای مشتریان است، یادآور شد: برای اعتلا و پیشرفت بانک می بایست به رفتار رقبا و مؤلفه های رضایت مشتری بیش از پیش توجه داشته باشیم.



.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود