امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
01/19 1393


ایران و جهان - این بانک ها توانایی پهن کردن یک سفره هفت سین ندارند ...
به گزارش ایران و جهان،در حالی که در سال های اخیر اقتصاد مقاومتی در صدر فرمایشات مقام معظم رهبری قرار داشته و در این سال ها سازمان ها تلاش کردند که در شرایط تحریم و شرایط اقتصادی تابع آن هزینه ها را کاهش داده و با استفاده از فرصت های مطلوب بهره وری بیشتری را در سازمان خود افزایش دهند. 
برخی اخبار حاکی از آن است در اقتصاد مقاومتی این سال و در چنین شرایطی که صرفه جویی و جلوگیری از ریخت و پاش های بیهوده مزیت به شمار میرود برخی بانک ها توانایی چیدن صرفه هفت سین سال جاری خود را ندارند و برای چیدمان این سفره که هر ایرانی ای در طراحی آن ماهر و زبردست است از یک کانون تبلیغاتی استفاده کرده و بابت آن هزینه کرده اند. 
این پرسش همواره به ذهن می آید که بانک هایی که توانایی چیدن یک سفره هفت سین را ندارند چگونه در مسئولیت های اجتماعی مشارکت کرده و داعیه آن را رسانه ای می کنند؟آیا مسئولیت اجتماعی ساختن مدرسه در منطقه ای دور افتاده است بدون توجه به هزینه های غیر ضرور در ساختمان های مرکزی؟
به هر حال یک کانون تبلیغاتی با افتخار در سایت خود اعلام کرده که امسال سفره هفت سین بانک های پارسیان و کشاورزی را طراحی و پیاده سازی کرده است و عکس های آن را در سایت خود قرار داده است.
سفره هفت‌سین شعبه مرکزی بانک کشاورزی و شعبه مرکزی بانک پارسیان توسط کانون ایران نوین طراحی و پیاده‌سازی شد. در ادامه می‌توانید عکسهایی از این سفره ببینید:

شایان ذکر است که کانون ایران نوین تقریبا انحصار آگهی های اکثر بانک ها و بیمه ها را در دست دارد و به تازگی انحصار آگهی های فوتبال کشور را به مبلغ 160 میلیارد تومان به دست آورده است .
لازم به ذکر است که لیست بلند بالایی از شرکت های ایرانی که از گروه مشتریان این شرکت به شمار می روند در سایت این شرکت موجود است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود