امروز: شنبه، 15 اردیبهشت 1403
03/2 1393

ایران و جهان- دادسرای تهران برای بانک پاسارگاد کیفر خواست صادر کرد.

به گزارش ایران و جهان به نقل از ایسنا، نادر قاضی‌پور نماینده منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر افزود: متاسفانه نحوه هزینه، سوددهی، ارائه ارز، بهره دهی و سرنوشت 8 میلیارد دلار بانک پاسارگاد در این رابطه مبهم است که با توجه به این موارد دادسرای تهران برای بانک پاسارگاد کیفر خواست صادر کرد.

وی افزود: خوشحالیم که رسیدگی به تخلفات گردن کلفت هایی همانند بانک پاسارگاد در دستور کار قرار گرفته است.
شکایت یک بانک خصوصی از قاضی‌پور
این در حالی است که بانک پاسارگاد در پی اظهارات نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم مبنی بر دریافت وام ۸ میلیارد دلاری این بانک از بانک مرکزی و سرمایه گذاری در دبی، از این نماینده شکایت کرد.
به گزارش مشرقدر پی اظهارات این نماینده مجلس علیه بانک پاسارگاد با خبر شدیم، بانک پاسارگاد بخاطر اظهارات قاضی پور علیه این بانک از وی شکایت کرده است.

گفتنی است پیش از این یک مقام در بانک مرکزی به خبر دریافت وام 8 میلیارد دلاری بانک پاسارگاد واکنش نشان داده و اعلام کرده بود که " اصلاً این که بانکی به طور ارزی از بانک مرکزی وام ریالی یا ارزی بگیرد وجود ندارد و در ارتباط با وام ریالی ، خط اعتباری برای بانک ها در نظر می گیرند که سود آن نیز بالا است و از این رو بانک ها سعی می کنند هر چه سریعتر نسبت به بازپرداخت مبلغی که از خط اعتباری خود استفاده کرده اند اقدام نمایند، ضمن اینکه بانک پاسارگاد هیچگونه خط اعتباری ریالی هم از بانک مرکزی درخواست نکرده است. لذا اینکه 8 میلیارد دلار به یک بانک خصوص وام پرداخت شده و در دبی سرمایه گذاری شده تکذیب می شود."

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود