امروز: دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
09/12 1393

ایران و جهان - بانک مسکن فضای وبلاگ نویسی را برای کارمندانش مهیا و برنامه های خود را در این زمینه اعلام کرد.

به گزارش ایران و جهان محسن عزیزی، عضو هیات مدیره بانک مسکن و کارشناس ارشد فناوری اطلاعات در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی بانک مسکن با بیان اینکه کانال های ارائه خدمت با گسترش تکنول�?ی تغییر کرده است به طوری که در 6 ماهه ابتدای سال 91درصد تراکنش ها غیر حضوری است، افزود:امروز بانک داری بر روی کانال های یکنواخت مطرح است و مشتری می تواند از کانال های مختلف خدمات متنوع دریافت کند . به گفته وی امروز مفهوم تعامل تغییر کرده است .
عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه از هر هزار نفر 4 نفر با اینترنت در ارتباط هستند گفت: در سال 2015 این میزان به 40 نفر در سطح جهان می‌رسد. این در حالی است که رشد کاربری اینترنت بسیار بالا است و ظرف بیست سال آینده این رشد چندین برابر می‌شود. عزیزی با بیان اینکه 14.7 از کاربران در ایران از اینترنت استفاده می‌کنند و این موضوع در بستر موبایل و ابزارهای همراه استفاده می‌شودارامه داد که فن‌اوری در ایران رشد بسیار خوبی داشته و در سالهای آینده این رشد افزایش چندین برابری می‌یابد. 

عزیزی با بیان اینکه مدل ها کسب و کار بانک داری متحول شده است افزود شعبه به مرکز ارائه مشاوره به مشتری و شخص سازی خدمات تغییر می کند و خدمات بانکی از طریق شعبه ارائه نخواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بانکها در فضای دیجیتال به نسبت نظارت بیشتر و تعامل بهتری پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه باید از همکارانی که در فضای مجازی تولید محتوای مطلوبی دارند تقدیر کرد این فرهنگ سبب ارتقا بانک خواهد شد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن در ادامه توضیح داد: تولید اطلاعات در این فضا در دنیا روند پر شتابی دارد و امروزه هر روز دو برابر می‌شود و در چند سال آینده در هر ثانیه چهار برابر اطلاعات تولید می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در آینده ای نزدیک بانکداری حضوری تبدیل به مراکز ارایه مشتری می‌شود گفت: بانک به سمتی پیش می روندکه از حالت تراکنش حضوری خارج می‌شوند به سمت مرکز شخصی‌سازی و مشتری‌مداری در حرکتند. وی ادامه داد در این فضا است که باید مشتری را رد یابی و دنبال کرد و براساس نیازهای مشتری خدمات ارائه کرد .

عزیزی عنوان کرد: ایران سال 84 نهمین کشور دارای وبلاگ نویسی بود و بیش از 700 هزار وبلاگ در فضای مجازی کشور ایران وجود داشت و در سال 84 رتبه ایران در این بخش برابر با کشور کانادا بود. 


ضیایی پرور سرگروه داوران جشنواره در این نشست در خصوص برنامه های آینده جشنواره وبلاگ نویسی گفت : که گردهم آیی وبلاگ نویسان نشان می دهد که بانک ظرفیت زیادی برای وبلاگ نویسی دارد و می تواند زمینه ساز ایجاد شبکه های اجتماعی باشد .

وی افزود: تبدیل وبلاگ سازمانی بانک را به وبلاگ گروهی یکی از برنامه های در دست اقدام است . وی ادامه داد که ارتقا وبلاگ های بانک مسکن به وبلاگ های بانکی به عنوان برنامه دیگر در این زمینه است .
ضیایی پرور به آموزش وبلاگ نویسی توسط وبلاگ نویسان برگزیده فعلی در شهر های خود به سایر همکاران اشاره و تصریح کرد :ارتقا به سمت رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجاز در داخل کشور از دیگر این استرات�?ی ها است که مورد تائید هیات مدیره بانک نیز قرار گرفته است .

شایان ذکر است نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی بانک مسکن با حضور 188 نفر شرکت کننده برگزار گردید بر اساس این گزارش هدف از برگزار این جشنواره ترویج فرهنگ و مهارتهای الکترونیکی در راستای توسعه شهروند الکترونیک است. 
در ادامه این مراسم برندگان جشنواره معرفی شدند:
ولی حسینی نفر برتر وبلاگ نویسان اقتصادی 
محمد حسن مسعود نفر برتر وبلاگ نویسان مذهبی
سید حسین سعیدی نفر برتر وبلاگ نویسان علمی آموزشی
نیلوفر سلیمانی نفر برتر وبلاگ نویسان ادبی و هنری
محمد علی حبیبی نفر برتر وبلاگ نویسان وبلاگ اولی ها

علیرضا باهنر نفر دوم وبلاگ نویسان اقتصادی
مرتضی کربلایی نفر دوم وبلاگ نویسان مذهبی
مهدی حمیدیان و خالید جوگلی نفرات دوم وبلاگ نویسان علمی و آموزشی
نفر دوم احسان سامع و رضا ملکی نفرات دوم وبلاگ نویسان ادبی هنر
سید مصطفی هاشمی و آزاده عمویی نفرات دوم وبلاگ نویسان وبلاگ اولی ها

محمد پرهیزکاری نفر سوم وبلاگ نویسان اقتصادی
نحمید رضا عباسی نفر سوم وبلاگ نویسان مذهبی
زینب یعقوبی و سلیمان باند همت نفر سوم وبلاگ نویسان علمی و آموزشی
فریدون محمدی نفر سوم وبلاگ نویسان ادبی هنری
مصطفی نوجوان نفر سوم وبلاگ نویسان وبلاگ اولی ها

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود