امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
11/9 1393

ایران و جهان – دقایقی پیش مدیرعامل بانک اقتصاد نوین به همراه رئیس کل بانک مرکزی و سایر مدیران بانکی عازم مرقد مطهر امام(ره) شد .
به گزارش ایران و جهان، در پی پیگیری خبرنگار ایران و جهان از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین در خصوص مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی فاطمه فروزان مدیر روابط عمومی بانک با بیان اینکه حسن معتمدی به همراه رئیس کل بانک مرکزی و سایر مدیران عامل بانک ها برای تجدید پیمان های انقلابی عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) است ،شایعات را بی اساس خواند .
این موارد در حالی منتشر شد که معتمدی دربعد از ظهر روز ششم بهمن در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک در یک پنل تخصصی در سخنرانی داشت . همچنین در مراسم اختتامیه این همایش در روز هفتم بهمن ماه وی شخصا جایزه دکتر نوربخش را مدیران بانک مرکزی دریافت کرد. 
لازم به ذکر است که امروز نهم بهمن ماه حسن معتمدی در گفت و گویی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قدرت های جهانی با تحریم نتوانستند مانع پیشرفت نظام بانکی کشورمان باشند افزود که آنها سعی دارند از طریق خدشه وارد کردن به اعتبار نظام بانکی در این زمینه حرکت کنند و بانک اقتصاد نوین به دلیل اینکه بانک بدون حاشیه و معتبری است برای این هدف انتخاب شد.
معتمدی افزود که هدف مسلما بانک اقتصادنوین نبوده بلکه کل نظام بانکی در این حرکت مورد هدفگذاری قرار گرفته است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود