امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
12/4 1393

ایران و جهان - در کمتر از 25 روز مانده با پایان سال بالاخره بانک مرکزی تائیدیه صلاحیت بیرانوند برای بانک سرمایه را صادر کرد .

به گزارش ایران و جهان، بانک سرمایه که با کناره گیری احمد درخشنده در آبان ماه سال جاری با سرپرستی غندالی اداره شد، سرانجام توانست مجوز بانک مرکزی برای تائید صلاحیت خیراله بیرانوند را برای مدیریت عاملی دریافت کند تا مدیریت وی پایانی باشد بر مخاطرات اخیر این بانک .
بنابر اخبار معتبر سرانجام بانک مرکزی تائیدیه صلاحیت بیرانوند را صادرکرد تا این مدیر خوشنام و قدیمی نظام بانکی که پیش از این سابقه عضویت در هیات مدیره بانک شهر و سرمایه را داشته سکان بانک سرمایه را به دست گیرد .

خیراله بیرانوند که پیش از این به نمایندگی از شهرداری کرج عضو هیات مدیره بانک شهر بوده و سابقه مدیریت در بانک صادرات در چندین استان را در کارنامه کاری دارد ، در بانک سرمایه نیز عضو هیات مدیره بوده و ریاست هیات مدیره شرکت ساختمان و عمران شهر پایدار از شرکت های زیر مجموعه بانک شهر و مدیر مسئولی نشریه بانک شهر نیز در رزومه او دیده می شود.
بانک سرمایه در روزهای گذشته با مخاطرات فراوانی روبه رو بوده تا جایی که مجلس برنامه تحقیق و تفحص از این بانک را در دستور کار داشت .اما باوجود همه این مخاطرات بیرانوند که بابرنامه دقیقی در روزهای پایانی سال جاری به بانک سرمایه آمده در نظر دارد که روند فعالیت های بانک را متحول کند.

بيرانوند يكي از اولويت هاي اصلي بانك سرمايه در سال آتي را عقد تفاهم نامه هاي چندجانبه با شركت هاي توليدي و خدماتي عنوان کرده تا به اين طريق، جامعه هدف يعني فرهنگيان كه سهامداران عمده بانك سرمايه هستند، با استفاده از كارت هاي اعتباري تخفيف دار از خدمات شركت هاي مذكور استفاده نمايند.

این مدیر قدیمی نظام بانکی بانکی را تحویل گرفته که تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از 40 هزار میلیارد ریال مطالبات معوق و مشکوک الوصول دارد و باید منتظر ماند و دید برنامه ناجی بانک سرمایه برای سامان دهی وضعیت کنونی بانک چه رویکردهایی را دنبال می کند . لازم به ذکر است بانک سرمایه سهامدارانی مرکب از اشخاص حقیقی و حقوقی دارد که اشخاص حقیقی آن متشکل از گروه های مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، کارکنان بانک های ملت، رفاه، تجارت، صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود