امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
01/28 1395

گروه سایبان - شنیده های خبری حاکی از آن است که تکلیف 4 کرسی مدیریت و کرسی های هیات مدیره بیمه تجارت نو مشخص شده است .
به گزارش پایگاه خبری راز پول ، همزمان با تولد قریب الوقوع بیمه تجارت نو در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ترکیب مدیریتی بیمه تجارت نو منتشر شد . بر اساس اطلاعات به دست آمده در ترکیب مدیران این شرکت مجید باقی نیز قرار گرفته است و وی عهده دار مسئولیت روابط عمومی در این شرکت خواهد بود.
مجید باقی چندی قبل مدیر روابط عمومی بیمه نوین بوده و در کارنامه کاری خود مدیریت در عرصه های فرهنگی و اقتصادی را دارا است .
وی در جملاتی کوتاه به خبرنگار ما اذعان دارد که پرداخت سریع وعادلانه خسارت از جمله راهبردهای این شرکت خواهد بود .به گفته وی بیمه تجارت نو با کادری ورزیده و اخذ تائیدیه های مربوطه در آینده ای نزدیک آغاز به کار می کند.

پیش از این سایت راز پول در خبری اعلام کرد که شنیده های خبری حاکی از آن است که آقایان کریمی، رستمی، فرحی، کنعانی و عباس زادگان تائید صلاحیت شده و مجوز عضویت خود در هیات مدیره بیمه تجارت نو را نيز از بیمه مرکزی دریافت کرده اند.
همچنین اخبار جسته و گریخته ای از اینکه آقابراری و کیهان در سمت مدیر بیمه های خودرو و مدیر بیمه های اموال ، مونا عروجی مدیر بیمه های اشخاص و جواد كاووسی به عنوان اکچوئر شرکت با تائیدیه صلاحیت بیمه مرکزی راهی شرکت بیمه تجارت نو شدند، نیز شنیده می شود .
همچنین علی ستاری ، مدیر اسبق امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه سینا به عنوان مدیریت امورشعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارت نو منصوب شد و پدرام آبدار زاده نیز در سمت مدیر تحقیق و توسعه بیمه تجارت نو انتخاب شده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود