امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
02/1 1394

ایران و جهان - هیات مدیره این بانک خصوصی باحضور وکیلی تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ایران و جهان (اوج)، هیات مدیره برخی بانک ها در روزهای اخیر با تغییراتی مواجه شده است. بنابر پیگیری های خبرنگار ما بهمن وکیلی که پیش از این مدیرعامل بانک توسعه صادرات بود به عضویت در هیات مدیره بانک صادرات درآمده است .

وی متولد سال 1340 و دارای لیسانس اقتصاد نظری، از دانشکده بابلسر، فوق لیسانس برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی از دانشکده اقتصادی دانشگاه تهران است .
وی دارای سوابق اجرایی از قبیل کارشناس ارشد اشتغال و بهره‌وری، دفتر جمعیت سازمان برنامه و بودجه ،کارشناس ارشد دفتر امور مناطق سازمان برنامه و بودجه ، قائم مقامی مدیرعامل و سرپرست معاونت برنامه‌‌ریزی سازمان بهره‌وری ملی ایران ، مدیرکل دفتر آموزش و خدمات مدیریت سازمان برنامه و بودجه ، معاون اداری و پشتیبانی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ،مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ،معاونت پشتیبانی و امور مالی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی ،مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران،مدیرکل پست بانک استان تهران ،مشاور معاون امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ،معاون تجهیز منابع شرکت ساخت و تهیه کالای آب و برق ساتکاب ،مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مدیر مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرت ایران ، عضو شورای تخصصی کارگروه بهره‌‌‌وری تحولات اقتصادی بوده است .

وزیر اقتصاد در مراسم تودیع وکیلی از بانک توسعه صادرات در خصوص فعالیت های وی اذعان کرده بود که وکیلی طی مدت مسئولیت خود در این بانک نقش مؤثری در این زمینه ایفا کردند و مدیریت بانک توسعه صادرات در شرایط تحریمی کار ساده و آسانی نیست. وزیر اذعان داشت که صمیمانه از زحمات و خدمات ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم. ایشان از همکاران خوب ما در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بودند و تجربه کار در این سازمان نگاه کلان‌نگر و کلی‌نگر به ایشان داده است که در بانک توسعه صادرات بسیار مفید و مؤثر بود. همچنین ایشان فردی ریسک‌پذیر هستند که در شرایط تحریمی در بانک توسعه صادرات بسیار مفید، مؤثر و راهگشا بود. در نهایت ایشان فردی پاکدست و درستکار هستند و همه همکاران بر درستکاری ایشان تأکید داشتند.
 وزیر در همان مراسم اعلام کرده بود که اولاً از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و ثانیاً امیدوارم که همکاری ما با ایشان ادامه یابد و مطمئنم ایشان جواب مثبت را به درخواست ما می‌دهند و درمجموعه وزارت اقتصاد از ایشان به نحو مناسب و شایسته‌ای بهره‌مند خواهیم شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود