امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
05/23 1395

گروه بازار پول - در سه ماهه نخست امسال بانك صنعت و معدن ١٥٩ میلیارد ریال به طرح های صنعتی استان كرمانشاه بیش از ٣٥٠میلیارد ریال به طرح های كوچك، متوسط و بزرگ صنعتی استان قزوین و مبلغي حدود 368ميليارد ريال تسهيلات به این طرح ها در استان يزد تسهیلات پرداخت کرد .
به گزارش پایگاه اخبری راز پول از میزان تسهیلات استان کرمانشاه ١٥٤ میلیارد ریال به یك طرح بزرگ و ٥ میلیارد ریال به یك طرح كوچك صنعتی تخصیص یافت.
گفتنی است بانك صنعت و معدن در سه ماه نخست امسال در مجموع ١١هزار میلیارد ریال تسهیلات به ٥٣٨ طرح صنعتی كوچك، متوسط وبزرگ در استان های مختلف كشور پرداخته است.



در سه ماه نخست امسال: صنایع قزوین ٣٥٠ میلیارد ریال از بانک صنعت و معدن دریافت کردند

این میزان تسهیلات به ١٧ طرح صنعتی ، شامل ٩ طرح بزرگ و ٨ طرح كوچك و متوسط صنعتی در این استان پرداخت شد.
سهم صنایع بزرگ در این میان ٢٥٩میلیارد ریال و صنایع كوچك و متوسط ٩١ میلیارد ریال بوده است.
گفتنی است بانك صنعت و معدن در سه ماه نخست امسال در مجموع ١١هزار میلیارد ریال تسهیلات به ٥٣٨ طرح صنعتی كوچك، متوسط وبزرگ در استان های مختلف كشور پرداخته است.


در سه ماه نخست سال 1395:صنایع استان یزد 368میلیارد ریال از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کردند

طرح هاي صنعتي كوچك، متوسط و بزرگ استان يزد در سه ماهه اول امسال مبلغي حدود 368ميليارد ريال تسهيلات از بانك صنعت و معدن دريافت كردند.
اين ميزان تسهيلات به 16 طرح بزرگ و 24 طرح كوچك و متوسط استان يادشده پرداخت گرديد.
سهم صنايع بزرگ استان يزد از تسهيلات اعطايي بانك صنعت و معدن در بهار امسال 172ميليارد ريال و سهم صنايع كوچك و متوسط 196 ميليارد ريال بوده است.
گفتني است بانك صنعت و معدن در سه ماه نخست امسال در مجموع 11هزار ميليارد ريال تسهيلات به 538 طرح صنعتي كوچك، متوسط وبزرگ در استان هاي مختلف كشور پرداخته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود