امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
11/23 1395

گروه بازار پول - بانك صنعت و معدن طرح هاي بزرگي را در استان های فارس و کرمانشاه تامين مالي كرده و نقش موثري در توسعه صنعتي استان دارد.
به گزارش پايگاه خبری راز پول ، سيدمحمدعلي افشاني استاندار فارس در جلسه اقتصاد مقاومتي كه به مناسبت دهه فجر و با حضور پورمحمدي وزير دادگستري كشورمان برگزار شد به تشريح خدمات بانك صنعت و معدن در اين استان پرداخت.
افشاني در اين جلسه گفت: طرح نيروگاه 930 مگاواتي لامرد با سرمايه گذاري 500 ميليون يورويي ، توسط بانك صنعت و معدن از محل اگزيم بانك چين تامين مالي شده است.
وي در ادامه از ديگر طرح هاي استان ، نظير فولاد ني ريز با سرمايه گذاري 240 ميليون يورويي و سيمان خاكستري ني ريز با سرمايه گذاري 103 ميليون يورويي اين بانك نام برده و اعلام كرد كه اين طرح ها به زودي به بهره برداري خواهند رسيد و به چرخه اقتصاد كشور خواهند پيوست.
گفتني است 65 طرح از طرح هاي صنايع كوچك و متوسط استان فارس تاكنون در قالب طرح رونق توليد مبلغ 995 ميليارد ريال تسهيلات از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند. 

استاندار کرمانشاه: ابرپروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی می شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز پروژه های بزرگ و اثرگذار در استان، ابراز امیدواری کرد با تزریق اعتبار لازم شاهد رونق و تحول بزرگی در کرمانشاه باشیم.
اسدالله رازانی استاندار كرمانشاه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پروژه های بزرگ استان که مجوز آن اخذ و مشکلات اولیه آن برطرف شده پتروشیمی اسلام آبادغرب است.

وی افزود: پذیرش اولیه پروژه توسط بانک صنعت و معدن انجام و کار در مرحله جذب فاینانس خارجی قرار دارد.
رازانی ادامه داد: از پتروشیمی اسلام آبادغرب می توان به عنوان یک ابر پروژه یاد کرد که اقتصاد این منطقه وسیع را به طور کامل متحول می کند.

وی همچنین از اختصاص ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار از دفتر رهبر معظم انقلاب برای کمک های فنی و اعتباری به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدوارم با حمایت بانک مرکزی این مبلغ تخصیص داده شود.
رازانی در پایان با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بانک مرکزی در کرمانشاه اظهار کرد: این حضور به طور قطع دستاوردهای خوبی برای استان به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است صنایع كوچك و متوسط استان كرمانشاه در راستای اجرای طرح رونق تولید بیش از ٤٦ میلیارد ریال تسهیلات از بانك صنعت و معدن دریافت كرده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود