امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
08/20 1394

ایران و جهان - سپرده های بانک صادرات در شش ماهه ابتدای سال رشد قابل قبولی داشت .

به گزارش ایران و جهان، پس از انتقال تعهدات موسسه منحل شده میزان به بانک صادرات، این مجموعه اقدام به ارائه اطلاعیه ای با مضمون انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین بانک صادرات و هیات تصفیه موسسه میزان کرد و اعلام کرد که در صورت احزار ارزش ویژه مثبت بانک صادرات نسبت به مدیریت دارایی ها و بدهی های آن موسس اقدام خواهد کرد.بر این اساس نماد این بانک در گزارش شش ماهه نسبت به سال مالی 1393 نشان می دهد که جذب سپرده ها 14 درصد رشد داشته است، و البته سود پرداختی به سپرده گذارها نیز با 17 درصد افزایش رو به رو است. گفتنی است 73 درصد از سپرده های جذب شده در این بانک مدت دار و 15 درصد آن دیداری است که در شش ماهه امسال نسبت به پایان سال 1393 به ترتیب با 17 و 7 درصد رشد مواجه بوده است .

لازم به اشاره است که بانک صادرات با سند راهبردی سه ساله خود ضمن ترسیم چشم انداز سه سال آتی بانک موجب ارتقای جایگاه و ایفای نقش پر رنگ تر بانک در عرصه های مختلف اقتصادی خواهد شد.
برنامه راهبردی تدوین شده به منزله نقشه راه بانک در آینده می باشد و کلیه بخش ها و سرفصل های بانک در آن مد نظر قرار گرفته است.
البته در تدوین این سند، اسناد بالا دستی و سیاست های ابلاغی دولت، بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین مقوله اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گرفته است که با برخورداری از توان و قابلیت مدیران، کارشناسان و کارکنان این بانک به مرحله اجرا گذاشته می شود.
بر این اساس برنامه ابلاغ شده با هدف ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای ذینفعان، افزایش سودآوری، توسعه و تنوع بخشی به محصولات بانکی، ارتفاء سهم بانک از منابع پولی، تقویت سیستم های نظارتی و کنترلی، توسعه هدفمند سرمایه های انسانی، بازاریابی، وصول مطالبات و... تدوین شده که با اجرای آن انتظار می رود، ساختار بانک چابک تر ، محصولات با کیفیت تر، حضور در بازارهای پولی و مالی موثرتر گردد .
یادآور می شود بسترهای اجرایی این سند آماده شده است که انتظار می رود با تلاش بیش از پیش کارکنان بانک صادرات و همراهی مشتریان وسهامداران در سال جاری بخشی از اهداف مترتب ،جامه عمل پوشیده و زمینه برای تسهیل اجرای آن در سال های بعد مهیا شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود