امروز: سه شنبه، 28 فروردین 1403
08/11 1394

ایران و جهان - بانک صادرات ایران در اطلاعیه ای مهم اذعان دارد که سپرده گذاران محترم موسسه میزان می توانند به منظور تسریع و تسهیل امور از اول وقت اداری روز شنبه مورخ ١٦/آبان /٩٤ حداکثر به مدت ٢٠٠ روز با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی نسبت به افتتاح حساب در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، اقدام کنند.


١. بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت هاي اجتماعی، مسئولیت حل و فصل مشکلات موسسه منحله میزان را برابر تفاهم نامه های منعقده فی مابین این بانک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیات تسویه موسسه مزبور، به عهده گرفته و از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ ١١/٠٨/٩٤ نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد نمود.
٢. اینک که بانک صادرات ایران اراده خود را در راستای حل و فصل مشکلات موسسه مورد بحث قرار داده است سپرده گذاران محترم موسسه موصوف می توانند به منظور تسریع و تسهیل امور از اول وقت اداری روز شنبه مورخ ١٦/٨/٩٤ حداکثر به مدت ٢٠ روز با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی نسبت به افتتاح حساب در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، اقدام نمایند.
٣. با عنایت به مهلت ٢٠ روزه مورد بحث مذکور در بند ٢ از سپرده گذاران محترم در خواست می گردد به تدریج در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، مراجعه و از ازدحام در شعب یاد شده خودداری فرمایند.
٤. بانک صادرات ایران برابر با تفاهم نامه ها و پس از بررسی دقیق میزان دارایی و بدهی موسسه منحله میزان عندالاقتضاء نسبت به تعیین اصل و سود متعلقه هر یک از سپرده گذاران محترم اقدام و جدول واریز وجوه متعلقه شان را به حساب سپرده ای آنان از طریق ایمیل شخصی و یا ارسال پیامک به اطلاع ايشان خواهد رساند.
٥. بانک صادرات ایران برابر تفاهم نامه های موصوف مدیریت دارایی ها و بدهی های موسسه منحله میزان را به عهده گرفته و به سپرده گذاران محترم اطمینان می دهد، به طور دقیق و بر اساس اصول حرفه ای بانکداری نسبت به انجام امور محوله و تا تعیین تکلیف سپرده گذاران عزیز پیگیری لازم را به عمل آورد.
لذا از تمامی سپرده گذاران محترم تقاضا می گردد، به منظور تسریع در روند انجام کار همکاری لازم با کارمندان بانک صادرات ایران را معمول فرمایند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود