امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
04/8 1400

 

گروه سایبان- جناب آقای صیدی چندی است که اخبار یمین و یسار از بیمه کوچک سرمد که هنوز سهم یک درصدی از بازار را هم ندارد نقل محافل است.
هرچند که شفافیت و پاسخگویی خصیصه ی مثبتی است اما به نظر می رسد که اسناد این شرکت بیمه ای در هر محفلی دست به دست می شود.

به نظر می رسد که بد نیست در این شرایط از لاک دفاعی و منفعلانه و سکوت خود خارج شوید و برای جلوگیری از کاهش آسیب سهامداران خرد این شرکت بیمه ای به این شرایط پایان دهید .

در شرایطی که سهامداران خرد از وضعیت بازار سرمایه نهایت تاثیر را گرفته اند مناسب و مطلوب به نظر نمی رسد که از دعواهای سهام داری و سیاسی نمایندگان سهام دار کلان آسیب ببینند.

به نظر این مسئولیت سهام دار عمده است که با کدخدا منشی و وساطت به این شرایط خاص نمایندگان خود که نه تنها به هلدینگ صادرات بلکه به صنعت بیمه آسیب وارد می کند پایان دهد.

بیمه صنعتی است که اعتماد می فروشد و چنین رفتارهایی سبب آسیب و خسارت به صنعتی می شود که اعتبار و آبروی خود را ذره ذره و در طی سال ها خدمت جمع کرده است و انصاف نیست که شرکت های جوانی که هنوز اولین دهه ی زندگی خود را هم ندیده و سهم بازاری هم در این بخش ندارند به اعتبار یک صنعت لطمه وارد کنند.

انتصاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در چند سال اخیر در سایه مدیریت جناب عالی در بانک صادرات پدید آمده و این افراد مستقیم و غیر مستقیم از تائید مقام عالی این مجموعه برخوردار بوده اند، بنابراین هرچند که رسیدگی به عملکرد و فعالیت های این مجموعه تنها به حیطه هلدینگ صادرات مربوط نیست اما حفظ برند و خوشنامی سرمد به عنوان عضو کوچکی از خانواده صنعت بیمه باید در دایره دغدغه های سهام دار عمده قرار گیرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود