امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/17 1397


گروه سایبان - مراسم معارفه محمود خدامرادی به عنوان سرپرست جدید شعبه یزد، روز یکشنبه 97/2/16 با حضور آقایان علیپور یزدی عضو هیت مدیره و معاون مالی و اداری وکتیرائی مدیر امور شعب و نمایندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، علیپور در این مراسم که با حضور همکاران شعبه، نمایندگان و کارگزاران در این استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به کلیه حاضران، عملکرد بیمه سرمد در طی چند سال گذشته و جایگاه این شرکت در صنعت بیمه را تشریح کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات جناب آقای افضلی مدیریت سابق شعبه، به معرفی مدیر جدید شعبه و سوابق ایشان پرداخت و اظهار امیدواری کرد: انتخاب شایسته وی در این جایگاه، گام مثبتی را در جهت تحقق بیش از پیش اهداف بیمه سرمد در این استان بردارد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد، استان یزد را دارای پتانسیل های مطلوبِ معدنی و صنعتی برشمرد و گفت: فرهنگ سازی صنعت بیمه و آگاهی از مزایای بیمه نامه های رشته های مختلف به ویژه بیمه های زندگی یکی از رسالت های شرکت های بیمه است؛ بدیهی است که بیمه سرمد نیز از این قاعده مستثنی نیست و با حضور در اکثر استان های کشور در جهت سهولت دسترسی خدمات بیمه ای به مردم، در این مسیر گام های مثبتی را برداشته است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، از حمایت های همه جانبه بانک صادرات در استان یزد قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته به کارکنان، بازنشستگان و مشتریان بانک صادرات، یکی از مهمترین رویکردهای بیمه سرمد می باشد که خوشبختانه در سال گذشته موفق شدیم سطح مطلوبی از رضایتمندی در این بخش را کسب نماییم.

کتیرایی نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب شعبه کویر در سنوات گذشته، افزایش میزان پرتفوی با حفظ ترکیب متوازن آن، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، معرفی صحیح محصولات و مزایای استفاده از بیمه نامه های مختلف را توسط شبکه فروش این استان، مورد تاکید قرار داد.

در پایان این مراسم، خدامرادی ضمن قدردانی از اعتماد مدیران ارشد شرکت در سپردن مسولیت به ایشان، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و وفاق با همکاران و همراهی نمایندگان، افزایش سهم بازار بیمه در استان یزد را شاهد باشیم.

شعبه بیمه سرمد استان کردستان افتتاح شد

در تاریخ روز دوشنبه مورخ 97/02/17 شعبه بیمه سرمد استان کردستان با حضور برخی از مدیران بیمه سرمد و آقایان جعفری کوچنانی مدیر کل بانک صادرات استان کردستان، رستمی مدیر شعبه سنندج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در شروع این مراسم مدیر شعبه سنندج بیمه سرمد در سخنانی به معرفی تاریخچه تاسیس شرکت بیمه سرمد پرداخت و اظهار داشت: شرکت بیمه سرمد به عنوان یکی از شرکتهای بیمه ای فعال در صنعت بیمه کشور و با حمایت مجموعه ای از خوشنام ترین و توانا ترین گروه های مالی و اعتباری کشور شامل بانک صادرات ایران، موسسه همیاری غدیر، شرکت آرمان صادرات سپهر و گروه اقتصادی توسعه رستا تاسیس شده است.

رستمی از افتتاح شعب بیمه سرمد در تمامی مراکز استانها در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: افتتاح شعبه در استان کردستان با توجه به پتانسیل های خاص این استان، بتواند اقدامات مثبتی را در جهت بهره برداری از امکانات بالقوه و بالفعل استان انجام داده و خدمات شایسته ای را به هموطنان کردستانی به ویژه شعب بانک صادرات در این استان ارائه دهد.

در ادامه این مراسم مدیر کل بانک صادرات استان کردستان در سخنانی با تاکید بر تعامل موثر میان بیمه سرمد و بانک صادرات افزود: رفع موانع و مشکلات احتمالی بین بیمه گران و بیمه گذاران از طریق مشتری مداری صحیح و تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه این شرکت توانسته است جایگاه مطلوبی را در صنعت بیمه کشور علی رغم سال های اندک فعالیت کسب نماید.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی شعبه با امضای جناب آقای دکتر کاتب، به جناب آقای جلیل رستمی تقدیم شد.

این گزارش می افزاید، شعبه بیمه سرمد در استان کردستان به نشانی سنندج، خیابان امام خمینی، بالاتر از استانداری، نبش کوچه صلاح الدین، پلاک 402 و شماره تماس 08733161213 به مدیریت جناب آقای جلیل رستمی آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود