امروز: دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
09/3 1392

ایران و جهان – رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با بیان اینکه در ارائه پیش بینی  محتاط هستیم و با توجه به این که کار تولیدی نداریم و عملکرد ما وابسته با سایر شرکت ها است پیش بینی ارائه نمی کنیم. 
به گزارش ایران و جهان ،رامین ربیعی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با اشاره به اتمام سال مالی این شرکت در 31 شهریور 92 به ترکیب سهامداران شرکت اشاره کرد و افزود: پس از خرید سهام مدیریتی این شرکت توسط شرکت سرمایه گذاری فیروزه و تصفیه سهام ایرالکو با سازمان خصوصی سازی پرتفوی پخش و ناکارآمد این شرکت مرتفع شد و به جرات می توان اظهار کرد که این شرکت یکی از پرتفوی های شفاف بورسی را در اختیار دارد. وی با اشاره به اینکه از 45 سهم پخش در بازار امروز این شرکت 10 سهم پربازده را در اختیار گرفته است افزود:سودهی شرکت رشد 5 برابری نسبت به 2 سال گذشته دارد و از 12 میلیارد تومان به 60 میلیارد تومان سود خالص رسیده است . 
ربیعی با اشاره به افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته اظهار کرد که سرمایه این شرکت از 97.6 به 130 میلیارد تومان خواهد رسید.
در این جلسه روزبه پیروز رئیس هیات مدیره این شرکت با اشاره به اینکه این شرکت برنامه کوتاه مدت در دست اقدام ندارد و بازار را طولانی مدت می نگرد گفت:این شرکت شرایط مطلوبی نداشت و با اتفاقاتی جدیداختلافات با سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شد و اکنون شرکتهای پربازده بورس رادر شرکت داریم.
وی در پاسخ به پرسش ایران و جهان در خصوص پیش بینی سود سال مالی 93 خاطر نشان کرد که 20درصد از بودجه پیش بینی شده پوشش داده شده است. پیروز در ادامه افزود: در ارائه پیش بینی محتاط هستیم و با توجه به این که کار تولیدی ندارم و عملکرد ما وابسته با سایر شرکت ها است پیش بینی ارائه نمی کنیم. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود