امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
05/6 1399

 گروه سایبان - دو قائم مقام جدید در صنعت بیمه معرفی شدندکه البته ظاهرا صلاحیت یکی از آنها نیاز به تائید بیمه مرکزی دارد.


به گزارش رازپول، فرهاد فرهی، معاون فعلی مالی – اداری بیمه سامان به عنوان قائم مقام این شرکت برای اخذ تائیدیه صلاحیت به بیمه مرکزی معرفی شده است.

او متولد ۱۳۳۳ دارای مدرک لیسانس حسابداری موسسه عالی بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبائی و MBA از فلوریدای آمریکا وی از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۸۳ به عنوان رئیس حسابداری بیمه آریا، ناظر مالی شرکتهای بیمه ملی شده، معاون اداره حسابداری اتکائی، معاون مالی و مدیر حسابداری اتکائی در بیمه مرکزی ایران فعالیت داشته است.


وی از ابتدای تاسیس بیمه سامان بعنوان معاون مالی و اداری با این شرکت همکاری داشته است. آئین نامه 90 شورای عالی بیمه تاکید دارد که صلاحیت افراد کلیدی در شرکت های بیمه باید به تائید بیمه مرکزی برسد . پیش از این عطایی نیز به عنوان معاون اجرایی به این شرکت بیمه ای پیوسته بود.

بر اساس الزامات آیین نامه 90 عنوان رشته­ های تحصیلی مرتبط افراد متقاضی در سمت قائم مقامی شرکت های بیمه بایدبیمه، آماربیمه، اقتصاد، مدیریت، حقوق، حسابداری، مالی، مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات و گرایش‌های مربوط به این رشته‌ها باشد .

حداقل تجربه مفید افراد 10 سال تجربه مدیریتی که حداقل نیمی از آن تجربه بیمه ای باشد.


از سوی دیگر با زمزمه آغاز به کار بیمه توسعه فرد دیگری نیز در این شرکت به عنوان قائم مقام منصوب شده است.

پیش از این  رسول ساجدی مدیر روابط عمومی پیشین بیمه ایران نیز به عنوان قائم مقام بیمه توسعه آغاز به کار کرده بود . او پیش از این معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت بیمه میهن بوده است و سابقه مدیرکلی روابط عمومی وامور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را در کارنامه دارد.

وی درسازمان صدا و سیما نیز به عنوان مجری معاونت سیاسی فعالیت داشته است.


او در بیمه های سرمد سابقه سرپرستی معاونت فروش و توسعه بازار و در بیمه ما سابقه مشاور دارد. ظاهرا صلاحیت او نیاز به تائید ندارد چراکه بیمه توسعه در حال حاضر فعال نیست. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود