امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
04/14 1399

گروه سایبان - رئیس مرکز توسعه و نوآوری شرکت بیمه تجارت‌نو با تاکید بر اینکه فعالیت های سال ۹۹ مبتنی بر برنامه محوری است، از تدوین و ابلاغ ۵۴ برنامه عملیاتی به مدیریت‌های مختلف شرکت به منظور بهبود فرآیند مدیریت ریسک، افزایش سهم بازار و سوددهی به همراه جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان وذی‌نفعان این شرکت خبرداد.

داود کریمی در تشریح این اقدام مهم گفت: از زمستان سال ۹۸ مطالعات شناخت پیرامون برنامه محور کردن فعالیت‌ها آغاز و طی برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان شرکت، نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدات شناسایی و استخراج شد که براین اساس ۵۴ برنامه عملیاتی برای بخش‌های مختلف تعریف و پس از تایید در شورای معاونان و تصویب هیئت مدیره برای اجرا به مدیریت‌های مختلف ابلاغ شد.


وی افزود: با اجرای مدیریت کنترل، مستمرا اجرای برنامه‌ها پایش می‌شود که معیار پرداخت‌های غیر مستمر به پرسنل نیز درصد تحقق برنامه های عملیاتی است.

رئیس مرکز توسعه نوآوری با اعلام اینکه کلیه تصمیم های اتخاذ شده مبتنی بر اصول کارشناسی و براساس مبانی اقتصادی در راستای حداکثر سازی منافع سهامداران و مشتریان است، اظهار داشت: با رعایت اصول مذکور و شیوه مدیریت مشارکتی است که نتایج مثبت به دست می آید، چرا که اعتقاد داریم خرد جمعی از کمترین نقص و بیشترین بازدهی برخوردار است.


کریمی افزود: شرکت از زمان شروع فعالیت دارای برنامه‌های استراتژیک بوده و بر مبنای آن عمل کرده است. حال به منظور بهبود فرآیند مدیریت ریسک، افزایش بیشتر سهم بازار و سوددهی و جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان و ذی‌نفعان علاوه بر سطح شرکت، برنامه‌های مهمی در مرکز توسعه و نوآوری نیز در جریان است. در پروژه‌ای تحت عنوان” تدوین و بهبود مستمر فرایندها و رویه‌ها”، ۳۵ دستورالعمل موجود بازنگری و ۱۵ دستورالعمل و آیین نامه جدید تدوین شده تا انجام فعالیت‌ها در چهارچوب استانداردهای لازم از حداکثر بهروره و بالاترین اثر بخشی برخوردار باشد.


وی با اعلام اینکه برنامه ریزی برای مدیریت مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: مجموعه درصدد است برای تدوین رویه‌ها و دستورالعمل‌ها” ایزو” دریافت کند چرا که در این صورت از استانداردهای بالایی برخوردار خواهند بود.


کریمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کسب و کارهای نوین اشاره داشته و در این خصوص، راه اندازی سامانه هوش تجاری و داده کاوی، ایجاد پلتفرم بیمه گری باز، طراحی مدل های کسب و کار برای ارائه محصولات و خدمات از طریق اپراتورهای تلفن همراه، طراحی مدل کسب و کار بازدید الکترونیکی بیمه های بدنه خودرو و بهبود تجربه مشتری با استفاده از کانال های دیجیتال شرکت را از جمله اقدامات طراحی شده و در دست مطالعه این واحد برشمرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود