امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
04/27 1398

گروه سایبان - شرکت بیمه "ما" در دو ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸، از یک سو،  موفق به تحقق ۱۲۴ درصدی برنامه های ابلاغی شد و از سویی دیگر  ۵۲ درصد رشد  در صدور حق بیمه نسبت به دوره مشابه در سه ماهه نخست سال ۹۸ ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" به نقل از روزنامه تفاهم،  شرکت بیمه "ما" در دو ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸ موفق به تحقق ۱۲۴ درصدی برنامه های ابلاغی شد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹۵ درصد رشد در میزان حق بیمه صادره کسب کرد.

بر اساس این گزارش ، ۸۳ درصد از حق بیمه شرکت توسط شبکه فروش محقق شده است که این امر نشان دهنده موفقیت بیمه "ما" در جذب و حفظ نمایندگان جدید و باسابقه صنعت است.

گفتنی است، بیمه "ما" در سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است و  در مقابل آن تنها ۷۵۷ میلیارد ریال خسارت پراخت کرد و با نسبت خسارت ۴۲ درصد به عنوان  یکی از بهترین نشرکت های بیمه گر معرفی شد.

 بررسی عملکرد سه ماهه بیمه "ما"

در دوره سه ماهه امسال بالاترین رقم حق بیمه صادره در شرکت بیمه "ما" به بیمه زندگی با مبلغ ۴۸۸ میلیارد ریال معادل  ۲۸ درصد تعلق داشت و پس  از آن بیمه شخص ثالث با مبلغ ۳۷۸ میلیارد ریال معادل ۲۱ درصد و بیمه درمان با مبلغ ۲۴۱ میلیارد ریال معادل ۱۴ درصد قرار داشتند.

در دوره مورد بررسی، بالاترین خسارت پرداختی نیز به بیمه زندگی با رقم ۲۷۸ میلیارد ریال معادل ۳۷ درصد و پس از آن  بیمه درمان با مبلغ ۲۵۸میلیارد ریال معادل ۳۴ درصد و بیمه شخص ثالث با مبلغ ۸۲ میلیارد ریال معادل ۱۱ درصد اختصاص داشت.

شایان ذکر است در خرداد ۹۸ بیمه "ما" ۵۸۶ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد که ۲۶ درصد به بیمه شخص ثالث ، ۲۰ درصد به بیمه زندگی و ۱۴ درصد به بیمه درمان اختصاص داشت. در این ماه  شرکت ۳۰۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

سود عملیاتی شرکت در سال ۹۷    

بیمه "ما" با تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و اعلام سود ۴۴۰ ریالی در مجمع عمومی عادی سالیانه خود ، در مقایسه عملکرد شرکت های بیمه ای در سال هشتم فعالیت خود در بازه زمانی مشابه، رتبه سوم را کسب کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود