امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
02/2 1397


گروه سایبان - نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، خواستار توجه بیشتر بر روند پرداخت خسارت ها شد و از ضرورت تشکیل مجموعه یا مدیریتی برای اعمال نظارت بیشتر بر این امور خبر داد.

به گزارش رازپول از روابط عمومی بیمه دانا،  بیژن صادق در نشست شورای مدیران این شرکت، با مرور عملکرد سال گذشته این شرکت اظهار داشت: متأسفانه در سال 1396 شاهد وقوع رخدادهای تلخی همچون حادثه کارخانه سیمان شاهرود، واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان، زلزله کرمانشاه، انفجارکشتی سانچی و این اواخر سقوط هلی کوپتر فلات قاره بودیم که در سال 97 درصدد هستیم تمام تلاش خود را برای پرداخت به موقع خسارت ها پس از تکمیل پرونده انجام دهیم.


مدیر عامل بیمه دانا، وصول مطالبات معوق و اصلاح ترکیب پرتفوی را از مهمترین برنامه های سال جدید برشمرد و تأکید کرد: امسال باید حرکت شرکت به سمت بیمه های درمان خرد باشد و طوری برنامه ریزی کنیم که از جذب قراردادهای زیان ده جلوگیری و بر بیمه های سودده تمرکز کنیم.


صادق، برنامه ریزی در مدیریت بیمه های اتومبیل برای عرضه بیمه های شخص ثالث و بدنه این شرکت  و بهینه شدن نرم افزار بیمه های عمر را از برنامه های سال جدید عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع سال گذشته چیزی حدود 103 درصد تحقق بودجه داشتیم.


وی میزان تحقق بودجه شرکت در مناطق مختلف را مورد تأکید قرار داد و در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر روند نظارت بر پرداخت ها بویژه در حوزه اشخاص و درمان شکل مناسب تری پیدا کند، می توانیم اقدامات مناسبی را در جهت جلب رضایت ذینفعان شرکت فراهم آوریم.


گفتنی است: اولین جلسه شورای مدیران شرکت بیمه دانا با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران ستادی و سرپرستان مناطق برگزار شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود