امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
06/21 1396

گروه سایبان - شركت بيمه البرز از "بيمه نامه چترا" رونمايي كرد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، مراسم رونمايي از طرح جديد بيمه‌هاي عمرو مستمري با عنوان "چترا" با حضور مديرعامل، قائم مقام مديرعامل و مديران اين شركت برگزار شد.


سيد رسول تاجدار پس از رونمايي از بيمه نامه چترا، اظهار داشت: سهم كشور ايران از سبد پورتفوي جهاني بيمه هاي عمر ناچيز است هر چند طي چند سال گذشته در داخل كشور سهم از بازار اين رشته افزايش يافته است و هنوز با ميانگين جهاني فاصله زيادي دارد.

وي ابراز اميدواري كرد با عرضه بيمه‌نامه چتراي بيمه البرز سهم بيمه‌هاي عمر در سبد پورتفوي بيمه اي كشور افزايش يابد.

اين گزارش حاكي است، طرح جديد بيمه نامه "چترا" كه حاصل شش دهه فعاليت و تجربه شركت بيمه البرز است، كامل ترين پوشش بيمه عمر و مستمري در صنعت بيمه است .


بیمه چترا در حالی رونمایی می شود که مدیر بیمه های اشخاص بیمه البرز در روزهای گذشته در نامه ای به شبکه فروش خواستار توقف فروش بیمه های امید آفرین و تولد را داد . بیمه امید آفرین برای پوشش سرطان راه اندازی شد. سرطان شايع‏ترين علت مرگ در افراد زير ۷۵سال و دومين عامل مرگ پس از بيماري‏هاي قلبي و عروقي در جمعيت بالاي ۷۵سال است.شركت بيمه‏ البرز، در راستاي اهداف و مسئوليت‏هاي حرف ه‏اي خود، پس از سال‏ها مطالعات بومي و منطقه‏ اي، براي اولين ‏بار در ايران « بيمه مادام العمر جبران هزينه‏ هاي درمان سرطان» را طراحي و تحت عنوان « بيمه اميد آفرين البرز» را راه اندازی کرد.

پوررحیمی در نامه ای به شبکه فروش اعلام کرده که نظر به ماهیت بیمه نامه های امید آفرین و تولد که به ترتیب پوشش بیمه ای مادام العمر و ده ساله را برای بیمه شدگان تعهد می نماید ، ایفای این تعهدات برای سالیان بسیار طولانی آتیه نیازمند تامین ذخیره مالی کافی می باشد که این مهم در صورت دستیابی به صدور  تعداد قابل توجه بیمه نامه و تحقق فروش در اعداد بزرگ فراهم خواهد گردید. بر این اساس و با توجه به عملکرد 5 ساله فعالیت شرکت در صدور بیمه نامه های مذکور که علی رغم تلاش و اهتمام  از سوی شبکه فروش مستقیم شعب و شبکه فروش غیر مستقیم کارگزاران و نمایندگان به میزان  قابل قبول تحقق پیدا ننمود، ادامه فروش به صرفه و صلاح شرکت متبوع نبوده و صدور بیمه های مذکور از تازیخ اول مهر امسال متوقف خواهد شد.

بنابراین باید دید که آیا طرح چترا در سال های آینده به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد و یا مدیران وقت استراتژی فروش مناسب هم برای این بیمه نامه ترتیب دیده اند. به هر حال ظاهرا استراتژی بازاریابی دو بیمه نامه قبلی در بیمه البرز شکست خورده است . طرح هایی که در زمان امین و تاجدار پایه ریزی شده است. این بیمه نامه ها در شرایطی رونمایی شد که نرخ سود بانکی شرایط امروز را تجربه نمی کرد با این وجود فروش این بیمه نامه ها موفق نبوده است حالا باید منتظر ماند و دید در شرایطی که نرخ سود بانکی کاهش یافته و مسلما بیمه های عمر هم متاثر خواهند شد آیا شبکه فروش بیمه البرز می تواند مقادیر قابل قبولی از این بیمه نامه را به فروش رساند؟

.

  1. میهمان
    پاسخ 21 شهریور 1396 12:46 شرمین آراکلین
    در یکی خبرها نوشته بود ، این بیمه نامه یک بخشی داره مثل حساب بانکی با قابلیت واریز سود و برداشت از حساب!
    اگر واقعا صحت داشته باشه ، یعنی بیمه البرز میخواد عملیات بانکداری راه بندازه ؟ ؟ ؟
  2. میهمان
    پاسخ 24 آبان 1396 00:09 صدرا
    نقل قول: شرمین آراکلین
    در یکی خبرها نوشته بود ، این بیمه نامه یک بخشی داره مثل حساب بانکی با قابلیت واریز سود و برداشت از حساب!
    اگر واقعا صحت داشته باشه ، یعنی بیمه البرز میخواد عملیات بانکداری راه بندازه ؟ ؟ ؟
    نه بابا اینها چرته.میخوان صنعت بیمه را بدنام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود