امروز: جمعه، 28 اردیبهشت 1403
11/26 1392

ایران و جهان - مدیرعامل جدید بیمه ایران دو اولویت کاری خود را شفاف سازی حساب های مالی و ارائه طرح های بیمه ای مورد نیاز بیمه گذاران و افزایش سرمایه گذاری بيان كرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ؛محمود امراللهی درجریان برگزاری نخستین همایش هم اندیشی بامدیران ستادی،شعب،نمایندگی های تهران و استان ها با تاکیدبراینکه از این پس دربازارهای بیمه ای داخل و خارج ازکشور فعال تر ازگذشته عمل خواهیم کرد،افزود:ارائه بهترین و مطلوب ترین خدمات بیمه ای به مردم و صاحبان سرمایه درداخل و خارج از کشورمهم ترین اولویت مدیریت جدید این شرکت است و می خواهیم با دستیابی به این اهداف همچنان الگو باقی بمانیم.

وی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشورازیک سو و امکانات و مزیت های این شرکت برای افزایش ضریب نفوذ بیمه از سوی دیگر،تصریح کرد:ضریب فعلی نفوذ بیمه درکشور باتوجه به توانمندی های بازارهای داخلی وخارجی مطلوب نیست ازاین رو بدنبال افزایش این ضریب با تکیه برنیروی انسانی کارآمد،امکانات و مزیت های فنی و مالی بیمه ایران هستیم.

امراللهی فراگیر کردن بیمه های زندگی نزد مردم را از دیگرالویت برنامه های توسعه ای خود دراین شرکت عنوان کرد و افزود: بیمه های زندگی تنها از طریق سرمایه گذاری درست منابع مالی و استفاده ازنیروی انسانی مولد در کشورتوسعه می یابد و می توان آن را همگانی کرد، برهمین اساس درکنار سرمایه گذاری سازنده و تکیه برکارکاشناسی نیروی انسانی خلاق، بدنبال عمومی کردن این بیمه هستیم.

به گفته وی البته این بدان معنی نیست که بیمه ایران در سایر رشته های بیمه ای از جمله بیمه های ثالث و بدنه فعالیت نخواهد کرد بلکه در صدد هستیم در کنار این رشته ها بیمه های زندگی را توسعه دهیم تا دریک فاصله زمانی مناسب تمامی ایرانیان از خدمات این بیمه نامه ارزان بهره مند شوند.

مدیرعامل جدید بیمه ایران تصریح کرد:خوشبختانه بیمه ایران ظرفیت بسیار مناسب و مطلوبی از نظر سرمایه انسانی، منابع مالی، شعب و نمایندگی های متعدد در سراسر کشور داشته و این امکان را دارد که این بیمه نامه و سایر طرح های جدید را درکوتاه ترین زمان ممکن دراختیار تمامی بیمه گذاران قراردهد، از این رو با بهره مندی از نیروی انسانی کار آمد و متخصص، بیمه های زندگی را به صورت جمعی درکشور توسعه خواهیم داد.

وی درادامه بار دیگر بر حفظ منافع مردم و دولت دراین شرکت تاکید کرد و افزود:نخستین اولویت کاری مدیریت جدید، شفاف سازی حساب های مالی و ارائه طرح های بیمه ای مورد نیاز بیمه گذاران است و آن را دردستورکارداریم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درباره برنامه های سرمایه گذاری این شرکت نیزگفت:افزایش سرمایه گذاری دراولویت دوم برنامه های ما قراردارد و درنظرداریم با سرمایه گذاری مناسب بازدهی سود شرکت را با تاکید برحفظ منافع مردم و دولت افزایش دهیم.

امراللهی درخصوص برنامه های خود برای شبکه فروش نیز گفت:نخستین استرات�?ی ما برای دفاتر شرکت های نمایندگی،آموزش مستمراست معتقدم اگر شبکه فروش هنگام عرضه بیمه نامه ها به مشتریان به اندازه کافی، برای توضیح خدمات وقت بگذارند از بروز بسیاری از مشکلات تبعی برای بیمه گذاران به خصوص هنگام دریافت خسارت جلوگیری خواهد شد.

به گفته وی ارتقای کیفیت خدمات بهترین تبلیغ برای این صنعت به شمار می رود و افزایش میزان رضایتمندی بیمه گذاران ازخدمات بیمه ای را بدنبال خواهد داشت برهمین اساس رسیدگی به بهبود کیفیت خدمات، اولویت راهبردی دربرنامه های این شرکت است.

مدیرعامل بیمه ایران درخاتمه سخنانش با اشاره به روز های پایانی سال تاکید کرد: مسوولان بخش اتومبیل، پرونده زیان دیدگان را هرچه سریع تررسیدگی و به روزنمایند تا ذینفعان قبل از اتمام سال به حقوق شان دست پیدا کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود