امروز: جمعه، 28 اردیبهشت 1403
06/4 1393

ایران و جهان - اولين همايش و نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان ، آب و برق ، نفت و گاز ، خدمات فني و مهندسي جمهوري اسلامي ايران در تركمنستان با حضور معاونين ، رؤساي جمهوري هر دو كشور ، وزرا و برخي ديپلماتهاي خارجي مقيم از تاريخ 29 تا 31مرداد سال جاري در عشق‌آباد برگزار شد .



به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل بيمه پارسيان، در اين نمايشگاه تخصصي صنايع ايران با 125 شركت در قالب 100 غرفه در مساحت بيش از 1600 متر مربع در محل قصر نمايشگاهي عشق‌آباد حضور داشته كه در آن، شركت بيمه پارسيان بعنوان تنها شركت بيمه‌اي حاضر، انواع خدمات بيمه‌اي و آخرين دستاوردهاي خود را ارائه نمود و از سوي بازديدكنندگان مورد استقبال چشمگير قرار گرفت .

در اين همايش بايمراد خواجه محمد اف معاون رئيس جمهوري تركمنستان و آقاي سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري اسلامي ايران و جمع كثيري از فعالان عرصه تجارت خارجي در مراسم افتتاحيه شركت نموده و ضمن تأكيد بر تجارت مشترك دو كشور ايران و تركمنستان و سابقه دوستي و همكاريهاي نتيجه بخش ميان دو كشور به توسعه و گسترش هرچه بيشتر مناسبات در عرصه‌هاي مختلف پرداخته و از غرفه‌هاي حاضر بازديد كه در اين ميان، از غرفه شركت بيمه پارسيان نيز بازديد و با هادي اويارحسين(عضو هيأت مديره و مديرعامل) اين شركت ديدار و گفتگو نمودند و ايشان توضيحات لازم پيرامون ارائه انواع خدمات بيمه‌اي شركت بيمه پارسيان را به اطلاع مقامات بازديد كننده رساندند.

در همايش مشترك بازرگاني صنعتي ايران و تركمنستان كه به سبك ميزگرد با حضور مقامات و صاحبان صنايع ايران و تركمنستان برگزار شد مقامات دو كشور نيز طي سخناني به بخشهاي اولويت دار تعاملات اقتصادي و تجاري دو جانبه اشاره كردند. شايان ذكر است در طول برگزاري نمايشگاه مذكور، صاحب نظران، كارشناسان و فعالان اقتصادي و تجاري تركمنستان از غرفه بيمه پارسيان بازديد داشتند.


همچنين در جلسه‌اي مشترك ، معاون وزير اقتصاد كشور تركمنستان با آقاي اويارحسين مديرعامل شركت بيمه پارسيان پيرامون تعاملات بيمه‌اي به بحث و تبادل نظر پرداختند. در مراسم اختتاميه نمايشگاه، آقـاي سيد محمد موسوي هاشمي گلپـايگاني سفير جمـهوري اسلامي ايران در تركمنستـان، با ابراز رضايت از حضور فعالان اقتصادي كشورمان در تركمنستان برپايي اين نمايشگاه را فرصت جديدي براي عمق بخشي به روابط دو كشور دانستند و ضمن قدرداني از شركتهاي معتبر ايراني، نتايج همايش بازرگاني و نمايشگاه مذكور را بسيار مثبت ارزيابي و سازنده توصيف نمودند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود