امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
06/12 1393

ایران و جهان - رشد 44 درصدي بيمه‌ آسيا طي پنج ماه اخير مديون تلاش و همت کارکنان و شبکه فروش بيمه‌ آسياست.

به گزارش روابط‌ عمومي بيمه‌ آسيا، دکتر ابراهيم کاردگر، نايب ‌رئيس هيأت‌ مديره و مديرعامل بيمه‌ آسيا در گردهمايي انجمن‌ هاي صنفي نمايندگان بيمه ‌آسيا رشد 44 درصدي بيمه‌ آسيا طي پنج ماه اخير را مديون تلاش و همت کارکنان و شبکه فروش شرکت بيمه‌ آسيا دانست و گفت: شبکه فروش قلب تپنده شرکت‌ هاي بيمه است ودر بيمه آسيا تمام بسترها و امکانات را براي شبکه فروش فراهم مي ‌کنيم تا در چارچوب قانون، بهتر از گذشته عمل نمايد.

مدير عامل بيمه آسيا با تاکيد بر تداوم خط مشي بيمه ‌آسيا در ارائه خدمات بيمه ‌اي شايسته به بيمه‌ گذاران در سراسر کشور، اظهار داشت: با اعمال صحيح نظارت، کنترل و انجام فرآيندها براساس مصوبات بيمه مرکزي و هيأت‌ مديره به سود خوبي دست يافته، برند بيمه‌ آسيا را برجسته ‌تر و بيمه ‌گذاران بيشتري را جذب خواهيم نمود.

دکتر کاردگر با اشاره به اينکه فضاي کار در بيمه ‌آسيا، فضاي قابل تحسين و متفاوتي نسبت به ساير شرکت هاي بيمه شده است گفت: با ايجاد همدلي ،توانسته‌ ايم طي پنج ماه اخير رشد 44 درصدي را تجربه کرده وبه تحقق زود هنگام افزايش سهم بيمه ‌آسيا در صنعت بيمه کشور اميدوار شويم.

نايب رئيس هيأت‌ مديره بيمه‌ آسيا با تصريح اين موضوع که گرايش بيمه ‌گذاران در سطح خرد و کلان به بيمه‌ آسيا نتيجه ياري خدا، همدلي، دلسوزي و علاقه شبکه فروش است، بيان داشت: نظارت، کنترل و حسابرسي داخلي اولويت امسال بيمه ‌آسيا براي دستيابي به اهداف تعيين شده هيأت‌ مديره و در راستاي اهداف و برنامه‌ هاي بلندمدت شرکت است.

در ادامه اين گردهمايي نشست کارشناسي مديران فني بيمه ‌آسيا با حضور معاونين اشخاص، اموال و مديران رشته ‌هاي بيمه‌ اي برگزار شد.

مهدي شريفي، معاون فني مديرعامل در بيمه‌ هاي اشخاص و مسئوليت بيمه‌ آسيا، ضمن ارائه آمار و عملکرد بيمه‌ آسيا در حوزه فعاليت خود طي پنج ماهه اخير، درصد بالايي از فروش بيمه‌ هاي اشخاص و مسئوليت را از طريق شبکه فروش دانست و اظهار اميدواري کرد تا اين روند پيوسته ادامه يابد.

فرامرز خجير، عضو هيأت‌ مديره و معاون فني مديرعامل در بيمه‌ هاي اموال بيمه ‌آسيا در اين گردهمايي، ضمن قدرداني از تک‌ تک مسئولين، کارکنان و نمايندگان شرکت در دستيابي به رشد 44 درصدي شرکت در پنج ماه اخير، هدف بيمه ‌آسيا را سربلندي و تعالي مجموعه بيان کرد.

وي لازمه ساخت کشور را ساخت سازمان دانست و افزود: منافع فردي و سازماني هيچگاه نبايد با هم در تضاد باشند.

احمد صحرانورد، مدير امور نمايندگان و کارگزاران بيمه‌ آسيا نيز در اين نشست ضمن تشکر از شبکه فروش پرتوان بيمه‌ آسيا، انتخاب بازار خوب و مناسب را جزو سياست ‌هاي شرکت عنوان کرد و افزود: اميدواريم بيش از پيش ديدمان را مشترک نموده و از حاشيه‌ ها و تعارض‌ ها بکاهيم.

تعامل شبکه فروش در جهت سرعت و کيفيت بالاتر، افزايش ارتباط و تعامل با شعبه، انسجام کانون با رعايت هدف سازمان مبني بر نفوذ در بازار و حفظ برند بيمه ‌آسيا، گرايش در جهت اتخاذ و رعايت اخلاق حرفه ‌اي در محيط حرفه ‌اي و انتقال افکار از يک گروه به ديگر گروه‌ ها، از اهم موارد ذکر شده توسط مدير امور نمايندگان و کارگزاران بيمه‌ آسيا در اين گردهمايي بود.

گردهمايي انجمن‌ هاي صنفي نمايندگان بيمه‌ آسيا در سراسر کشور، با حضور مديرعامل، اعضاي هيات ‌مديره، معاونان مديرعامل، مديران و اعضاي انجمن ‌هاي صنفي نمايندگان بیمه آسیا در سالن اجتماعات ساختمان شماره يک بيمه‌ آسيا برگزار شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود