امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
08/6 1392

مریم کائید- گزارش عملکرد 26 شرکت بیمه نشان می دهد که بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی کشور با تولید بیش از 35 هزار میلیارد ریال حق بیمه در صدر تولیدات محصولات بیمه ای کشور قرار دارد و نرخ رشد 15 درصدی را در در 6 ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است . جواد سهامیان همچنان مدیر عامل این شرکت است.
به گزارش ایران و جهان ،بیمه آسیا با تولید بیش از 7 هزار میلیارد ریال حق بیمه و سهم بیش از 9 درصدی از بازار نرخ رشد 12.3 درصدی را در 6 ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. ابراهیم کاردگر به تازگی عهده دارد مسئولیت مدیر عاملی این شرکت شده است.
بیمه دانا نیز با 4.7 هزار میلیارد ریال تولید حق بیمه و سهم بیش از 6 درصد در بازار بیمه نرخ رشد 42 درصدی را در مدت مذکور تجربه کرده است . بی�?ن صادق مدیر عامل نیز به عنوان مدیر عاتمل به تازگی در این شرکت مستقر شده است .
بیمه البرز به عنوان چهارمین شرکت بیمه ای که در ارزیابی های بیمه ای 5.5 درصد از بازار بیمه را در اختیار دارد در مدت مذکور موفق به تولید بیش از 4 هزار میلیارد ریال حق بیمه شده است و نرخ رشد 24 درصدی را در مقایسه 6 ماه بتدای سال گذشته به دست آورده است .محمد ابراهیم امین پیش از این مدیر عامل این شرکت بود و اکنون سید رسول تاجدار عهده دار مسئولیت وی شده است .
بیمه توسعه پنجمین شرکت بیمه با سهم بازار 4 درصدی و حق بیمه تولیدی بیش از 3 هزار میلیارد ریالی است که نرخ رشد 23 درصدی را در مدت مذکور حاصل کرد.مهندس قدرت اله اسدی مدیر عامل این شرکت است . وی پیش از این ها پرتفوی 10 هزار میلیارد ریالی را نوید داده بود .
آمارهای بیمه مرکزی نشان می دهد در 6 ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیمه پارسیان حق بیمه 2.8 هزار میلیارد ریالی را به دست آورده و با سهم 3.7 درصدی از بازار نرخ رشد منفی یک درصد را در کارنامه کاری 6 ماهه به ثبت رسانده است . هادی اویار حسین مدیریت این شرکت را برعهده دارد.
بیمه کارآفرین با تولید 2.4 هزار میلیارد ریال حق بیمه هفتمین شرکت بیمه ای است که سهم 3.2 درصدی از بازار را در اختیار دارد و نرخ رشد 50 درصدی را در تولید حق بیمه در مدت مذکور به دست آورده است . عبدالمحمود ضرابی مدیریت این شرکت را بر عهده دارد.
بیمه سینا با تولید 2.2 هزار میلیارد ریال حق بیمه سهم 2.9 درصدی از بازار دارد و نرخ رشد بیش از 64 درصد را در تولید حق بیمه در مدت مذکور به ثبت رسانده که بسیار قابل تامل است .فریدون صفرخانلو مدیر عامل این شرکت است.
آمارها نشان می دهد بیمه پاسارگاد با تولید بیش از 2 هزار میلیارد ریال حق بیمه سهم 2.7درصدی از بازار حق بیمه های تولیدی دارد و نرخ رشد 55.8 درصدی را در کارنامه کاری به ثبت رسانده است . این شرکت را معصوم ضمیری مدیریت می کند. پس از این شرکت بیمه معلم با تولید1.4 هزار میلیارد ریال حق بیمه و سهم 1.9درصدی از بازار نرخ رشد 36.9درصدی را در مدت مذکور حاصل کرده است و این کارنامه مطلوبی برای ارزیابی تحسیری مدیر عامل این شرکت به شمار می رود.
کارنامه کاری مدیر عامل بیمه کوثر نشان می دهد که این شرکت با تولید 1.9 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی سهم 2.6درصدی از بازار و نرخ رشد بیش از 74 درصد را برای سهام داران حاصل کرده است .عبدالرسول عطایی مدیر عامل این شرکت است .
بیمه میهن نیز تولید 1.7 هزار میلیارد ریال حق بیمه نرخ رشد 269 درصدی را در مدت مذکور به دست آورد که در مقایسه با سایر شرکت ها کم نظیر است .علی موسی رضا مدیر عامل این شرکت است .
آمارهای رسمی نشان می دهد که بیمه های نوین ،ملت و آرمان به ترتیب با تولید 1.4 ،1.2 و یک هزار میلیارد ریال تولید حق بیمه در رده بندی های بعدی قرار دارند و از میان این شرکت ها بیمه آرمان با رشد 4516 درصدی در نرخ رشد تولید حق بیمه شگفتی 6 ماهه اول سال جاری صنعت بیمه کشور است . پس از این شرکت بیمه متقابل کیش با511 درصد رشد در نرخ تولید حق بیمه قرار دارد.مدیریت بیمه آرمان را فتحعلی بر عهده دارد .همچنین بیمه ملت را حجاریان و بیمه نوین را غلامی مدیریت می کنند.
اما بیمه های دی و رازی به ترتیب با منفی 6.6 و 9.8 در گروه شرکت های قرار دارند که در تولید حق بیمه در مدت مذکور نه تنها رشدی نداشته اند بلکه عملکردی منفی را به ثبت رسانده اند. شایان ذکر است که یونس مظلومی مدیر عامل بیمه رازی و مرتضی علی حسینی مدیر عامل بیمه دی است .بیمه ما نیز با تولید 556میلیارد ریال تولید حق بیمه رشد 123درصدی را در نرخ رشد حق بیمه ها ثبت کرده است . علیپورمدیر عامل این شرکت است اما نامی از او تحت عنوان مدیر عامل در سایت بیمه مرکزی دیده نمی شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود