امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
11/27 1393





ایران و جهان - شركت سهامي بيمه ايران با تملك اموال و دارايي ‏هاي بيمه توسعه ،  خسارات بيمه‏ گذاران و زيان ‏ديدگان بيمه‏ هاي خودرو و عمر اين شركت را به تدريج پرداخت مي نمايد.


به گزارش ایران و جهان ، شوراي عالي بيمه در حالی در جلسه مورخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۳ و در اجراي مواد ۴۰ و ۴۴ قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه‏گري، پروانه فعاليت بيمه هاي خودرو (شخص ثالث، بدنه اتومبيل و حوادث راننده) و انواع بيمه‏هاي زندگي شركت بيمه توسعه را ابطال کردکه تکلیف کارکنان و نمایندگان این شرکت در هاله ای از ابهام قرار دارد .این در حالی است که در این بین گویا برای نمایندگان این شرکت این پیش بینی وجود دارد که جذب سایر شرکت های بیمه شوند .

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، در صورت موافقت مجمع عمومي بيمه مركزي با مصوبه شوراي عالي بيمه و تاييد هيئت دولت، كليه سوابق و اسناد مربوط به حقوق و تعهدات بيمه هاي مذكور در اختيار شركت سهامي بيمه ايران قرار خواهد گرفت و شركت سهامي بيمه ايران رسيدگي و پرداخت خسارت‏هاي معوق شركت بيمه توسعه را با تملك اموال و دارايي‏هاي اين شركت، عهده‏دار خواهد شد.

لازم به ذكر است با انتقال حقوق و تعهدات بيمه‏نامه‏هاي معتبر رشته هاي لغو شده، جبران خسارت‏هاي آتي ناشي از اين بيمه‏نامه‏ها نيز بر عهده‏ شركت سهامي بيمه ايران قرار خواهد گرفت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود