امروز: پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
08/12 1395

گروه سایبان - در سومين نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي و هفتمين نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري كشور طي روزهاي 10 تا 133 آبان برگزار مي شود، بانک سینا و بيمه های ما و پارسيان نيز حضورفعال دارند.
به گزارش پایگاه خبری رازپول، سومين نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي و هفتمين نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري كشور عصر دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵ در نمايشگاه بين المللي كيش آغاز به كار كرد و بيمه پارسيان به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه خصوصي كشور در اين نمايشگاه (غرفه شماره B۳۰) آماده پاسخگويي و ارائه آخرين دستاوردهاي اين شركت به بازديد كنندگان است.

شرکت سهامی بیمه "ما" با برپایی غرفه ای در نمایشگاه اینوکس 2016 کیش حضوری توانمند و فعال دارد. 

سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از دهم تا سیزدهم آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

بیمه "ما" با هدف معرفی و ارائه خدمات بیمه گری مختلف خود همانند بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، حوادث ، مهندسی ، انرژی ، مسئولیت ، باربری و آتش سوزی در این رویداد مهم حضور دارد. و با بازاریابی نوین و علمی اقدام به مذاکره با سازمان ها و شرکت های مختلف در راستای جذب مشتریان جدید خواهد نمود و به کلیه بازدیدکنندگان انواع خدمات بیمه ای را معرفی می نماید و نقش بیمه نامه (( مسئولیت مدنی پلنگ ایرانی )) را در حفظ اموال و دارایی های روستائیان و حفاظت از محیط زیست تشریح خواهد نمود.

غرفه این شرکت در سالن B واقع شده است .

حضور بانک سینا در نمایشگاه اینوکس 2016 کیش

بانک سینا با برپایی غرفه‌ در نمایشگاه اینوکس 2016 کیش حضور دارد و از این طریق نسبت به ارائه خدمات و مشاوره های لازم به مراجعین اقدام می نماید. سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی و همچنین هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نیز اولین همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایران از دهم تا 13 آبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است. بانک سینا به منظور معرفی بهینه خدمات متنوع خود به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، بین الملل و سایر بخشها حضوری فعال دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود