امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
01/27 1396

گروه سایبان - بیمه آسیا، خسارت شرکت قطعه سازی کروز را در کمترین زمان ممکن می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه­ آسیا در گزارشی با اشاره به اولویت بیمه ­آسیا در پرداخت سریع خسارت ­های واحدهای تولیدی به منظور بازگشت این واحدها به چرخه تولید، اعلام کرد: کارشناسان بیمه­ های آتش­ سوزی بیمه­ آسیا در اولین ساعات پس از وقوع آتش ­سوزی در بخشی از انبار مواد اولیه شرکت کروز در محل حادثه حضور یافته و با ارزیابی­ های کارشناسی اقدام به برآورد خسارت وارد شده کردند.

بنابراین گزارش، پرداخت خسارت شرکت کروز با توجه به اولویت و فوریت این موضوع برای صنعت خودروسازی داخلی و خط مشی بیمه آسیا مبنی بر پرداخت خسارت های واحدهای تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام خواهد شد.

بنابر گزارش رازپول بیمه آسیا به عنوان بیمه گر اصلی این شرکت روند بررسی خسارت را برعهده دارد وبا برآورد دقیق نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد کرد. لازم به ذکر است که در پرداخت این خسارت بیمه گران اتکایی و بیمه مرکزی به عنوان بیمه گر اتکایی سهم خواهند داشت.

مدیران و کارشناسان صنعت بیمه در پی بروز حوادث فاجعه بار اخیر که خسارت های فراوانی را به دنبال داشته باردیگر نسبت به بیمه اموال و مسئولیت توسط اشخاص حقیقی و حقوقی هشدار دادند و خواستار توجه افراد به ارزش واقعی مورد بیمه شده شدند. کم بیمه گی یکی از آسیب های اصلی قراردادهای بیمه ای است که در مواقع بروز خسارت می تواند مانع از دریافت تمام خسارت وارده به مورد بیمه شده باشد.بر این اساس بیمه گذاران باید به مفاد قرارداد، ارزش مورد بیمه شده و سرمایه بیمه توجه لازم را داشته باشند و فقط ارزان خریدن را امتیاز مهم در قراردادهای بیمه ای تلقی نکنند.

لازم به اشاره است کروز یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات خودرو کشور است .
این شرکت در اطلاعیه ای در همین خصوص می نویسد
:
بسپار می نویسد، عصر روز پنج شنبه متاسفانه انبار بزرگترین تولیدکننده قطعه خودرو، کروز دچار آتش سوزی شد و سوخت. گفته می شود این آتش سوزی در زمان انجام جوشکاری در انبار این شرکت رخ داده است.

از همین رو امروز بیانیه ای از سوی شرکت کروز صادر شد. متن بیانیه به شرح زیر است:

چراغ کروز به لطف الهی و با اراده کارکنان و مدیرانش روشن است

شرکت کروز به عنوان نماد توسعه فناورانه صنعت قطعه سازی و بزرگترین قطعه ساز کشور: در سال اشتغال و تولید: جهت رفع برخی نگرانی ها و برخی شبهات ناشی از اظهارنظرهای غیر واقع لازم می داند موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف ایران و صنعتگران عزیز کشور برساند.

علیرغم حادثه رخ داده و آسیبهای مادی وارد شده به بزرگترین قطعه سار کشور، به همت مدیران و پرسنل کروز، فعالیت تولیدی از سر گرفته شده و با حمایت بی دریغ مشتریان تهدید ناشی آسیب های وارد شده به حداقل خواهد رسید.

کروز جهت تنویر افکار عمومی و بر اساس اصل شفافیت به اطلاع می رساند دلایل چکونگی ماجرا توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی می باشد و اظهارات فاقد اعتبار و یا شایعاتی مبنی بر عدم بیمه بودن شرکت در فضای کنونی کشور که نیازمند آرامش و تمرکز بر توسعه تولید و اشتغال است: جز ضربه زدن به این مرز و بوم ثمره ای ندارد.

کروز با استعانت از خداوند منان و با اتکا به شبکه همکاریهای بین المللی و داخلی خود و با همت 12000نیروی توانمند خود، نه تنها این تهدید را از سر خواهد گذراند بلکه قوی تر و مستحکم تر به را ه خود که توسعه کشور و توسعه صنعت خودروسازن و قطعه سازی است ادامه می دهد.

در این مسیر سخت و در عبور از این مقطع حساس و در جهت حفظ سرمایه های کشور، تلاش بی وقفه آتش نشانان غیور و حمایت ها و پیشتیبانی معاون اول محترم رییس جمهور، وزیر محترم صنایع و معاونین ایشان، استانداری تهران، شهرداری تهران و علی الخصوص شهردار محترم منطقه 22 و نواحی مربوطه و ریاست محترم آتش نشانی تهران، مدیران عامل شرکت های خودروساز و هماران قطعه ساز که همگی با درک شرایط حساس و پشتیبانی بی وقفه از لحظات نخست حادثه در کنارمان بودند، شایسته تقدیر و سپاس است.

ما، به اتکا و به ایمان مدد خداوند و همت و اراده همه تلاشگران عرصه تولید، با درایت و تدبیر و در آرامشی که جز با توکل حاصل نمی شود، تمامی مساعی خویش را در رفع تنگناهای ناشی از این حادثه به کار خواهیم بست و در همکاری نزدیک و مدیرانه همه ارکان صنعت خوردو با یک دیگر برگ زرینی بر افتخارات صنعت کشور خواهیم افروخت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود