امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
10/17 1402

گروه سایبان  - پرتفوی بیمه آسیا در پایان پاییز 1402 به رقم 20 هزار و 395 میلیارد تومان رسید که نسبت به 9 ماه نخست سال گذشته نشان از رشد 52 درصدی دارد. به این ترتیب این بیمه‌گر با سرمایه ثبت شده 31 هزار میلیارد ریالی به جایگاه دوم از حیث میزان فروش بیمه در بین شرکت‌های بیمه‌گر غیردولتی برگشت و انتظار می‌رود که درآمد آسیا در پایان سال با رکورد تازه مواجه شود.
به گزارش دنیای بیمه، شرکت بیمه آسیا در سال گذشته از محل صدور بیمه به درآمدی بالغ بر 194 هزار و 728 میلیارد و 337 میلیارد ریال رسیده بود و در 9 ماهه نخست امسال از این رقم عبور کرد و به نظر می‌رسد تا رسیدن به بودجه پیش‌بینی شده یعنی میزان درآمد از محل فروش بیمه‌نامه به میزان 344 هزار میلیارد ریال تا پایان امسال با مشکلی مواجه نخواهد شد.
این شرکت بیمه می‌گوید: با توجه ویژه به روند افزایشی حق بیمه در سالهای اخیر و آینده، جهت استفاده بهینه و کارآمد از منابع و ذخایر مالی برنامه‌ریزی کرده و  افزایش تولید از طریق حفظ بیمه‌گذاران فعلی و جذب بیمه‌گذاران جدید، دستیابی به ترکیب پرتفوی مناسب، طراحی و استفاده از روش‌های نوین در صدور بیمه‌نامه‌ها، افزایش فروش بیمه‌نامه ترکیبی، افزایش سهم بازار، افزایش سهم بیمه‌نامه‌های زندگی و افزایش سهم بیمه‌نامه‌های خرد را هدف‌گذاری کرده است.
رشد فروش بیمه آسیا و سرعت و دقت در پرداخت خسارت‌ها با توجه به بروز آتش‌سوزی بیمه‌گذاران بزرگ طرف قرارداد، باعث شده تا روند اعتماد و سطح اطمینان نسبت به این بیمه‌گر در ایفای تعهدات‌اش بهبود یابد. رشد فروش این شرکت در 9 ماهه اخیر یک نشانه آشکار از حسن اعتماد بیمه‌گذاران بزرگ به بیمه آسیاست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود