امروز: سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
10/9 1402




گروه سایبان - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد.
در این مراسم طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم اظهار کرد: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند.
مدیرعامل بیمه دی گفت: ما باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم و به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده است، اما ما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم.

امسال ۲ برابر پارسال فروش داشتیم
موهبتی بیان کرد: نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم، ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.

رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام دی
وی افزود: ارزش سهام ما به رشد ۱۴۰ درصدی رسیده که همگی به خاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود.

سهم جبران باید به ۴۰ درصد برسد
موهبتی با اشاره به اینکه ما در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه‌ جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم.
وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند.

مدیرعامل بیمه دی گفت: شبکه فروش دروازه شرکت است و باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند.

فرشندگان نگران دیجیتال شدن فروش بیمه نباشند
موهبتی بیان کرد: فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش‌ بیمه باشند و هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد.
وی با بیان اینکه باید در زمینه آموزش تلاش شود و‌ دوره‌های لازمه را طی کرد افزود: باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد.

مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند.
موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند.
مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.



در این مراسم معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و طبق جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود.




در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم.
وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است.
معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است.
حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم.
معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد.

حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود.
وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود.
معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم.
حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند.
معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

ضمنا باتوجه به لزوم تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد.
این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمه‌ای تهیه و وارد مدار مصرف شده است.
شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود