امروز: دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
12/20 1401


گروه سایبان - بیمه تجارت نو سفرهای زمینی، ریلی و هوایی مسافران داخلی در کشور را تحت پوشش طرحی به نام «آسام» قرارداد، در این طرح خرید بیمه نامه با حداقل قیمت امکان پذیر است.

بیمه تجارت نو از طرحی بیمه ای رونمایی کرده است که مشکل دیرینه مسافران داخلی را حل می کند. طرح بیمه ای «آسام» این امکان را به بیمه گزار می دهد که با خیال راحت در داخل کشور سفر کند، بدون آن که نگران وقوع حوادث احتمالی برای خود و خانواده و حتی خانه اش باشد!

به گزارش خبرنگار رازپول، این طرح که در نشستی خبری با حضور قائم مقام و جمعی از مدیران شرکت بیمه تجارت نو رونمایی شد، بیمه نامه انحصاری دوساله این شرکت است که مسافران را از بدو خروج از منزل تا زمان برگشت به منزل در قالب بسته های ۳ روزه تا ۳۰ روزه تحت پوشش قرار می دهد.

«آسام» یک بیمه نامه با پایه بیمه حوادث است که خطراتی چون آتش سوزی منزل مسکونی، حادثه، درمان، از کار افتادگی و فوت را با حق بیمه بسیار ناچیز پوشش می دهد و اطمینان خاطر نسبت به جبران خسارت در صورت وقوع هر کدام از این حوادث را به همراه دارد. بنابراین این طرح با پوشش آتش سوزی منازل مسکونی مسافران را می توان طرحی میان رشته ای دانست.

طرح بیمه ای «آسام» اکنون ۱۲ پوشش مختلف را در بر دارد، اما با گذشت زمان، این پوشش ها افزایش خواهد یافت. خرید این بیمه نامه و مراحل دریافت خسارت آن نیز کاملا آنلاین است و مسافران می توانند برای خرید آن به صورت فردی و یا از طریق مراکز فروش بلیط مسافرتی اقدام کنند.

همه مسافران زمینی، هوایی و ریلی امکان خرید این بیمه نامه دارند، اما به تعداد مسافران، باید بیمه نامه خریداری شود. به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن مسافرت های نوروزی، این طرح با استقبال گسترده ای رو به شود.


خانواده¬ها در زمان سفر معمولا دو دغدغه دارند؛ یکی در خصوص حوادث ناگوار در طول مسیر و مسئله دیگر نگرانی مربوط به احتمال رخ‌دادن حادثه برای خانه و زندگیشان که با استفاده از طرح مذکور این دو مسئله پوشش داده می‌شود.

قائم مقام‌ شرکت بیمه تجاری نو ادامه داد: در طرح «آسام» هزینه‌های حوادث ناگوار مانند نقص عضو، بستری شخص حادثه‌دیده، هزینه مربوط به همراه بیمار و حتی هزینه حمل جسد فردی که در حادثه فوت کرده است، پوشش داده می‌شود. همچنین در بحث‌ سفرهای هوایی اگر احزار شود فردی نتواسته است به علت وقوع حادثه‌ای به هواپیما برسد، هزینه کنسلی بلیط را نیز پوشش می‌دهیم. همچنین منزل فرد بیمه‌شده از زمان شروع سفر، تحت بیمه حوادثی از جمله آتش‌سوزی، سیل، زلزله و ترکیدگی لوله قرار می‌گیرد.

حسینی با ذکر آنکه طرح «آسام» در چهار بخش، به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: این بخش‌ها از حداقل سه روزه تا حداکثر سی روزه موجود می باشند و حق بیمه‌ای که برای این پوشش ها در نظر گرفته شده از 12 هزار و 500 تومان تا حدود 280 هزار تومان به ازای هر نفر متفاوت است. به عنوان نمونه در رابطه با نقص عضو، در بخش اول با سقف ۵۰ میلیون تومان و در بخش آخر با سقف ۵۰۰ میلیون تومان بیمه تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به آنکه این بیمه فارغ از بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و تکمیلی می‌باشد، تصریح کرد: طرح یاد شده از هفته آینده آغاز می‌شود و در سال 1402 نیز ادامه دارد و این محصول دو سال نیز بصورت انحصاری در اختیار بیمه تجارت نو می‌باشد.

قائم مقام‌ شرکت بیمه تجاری نو اضافه کرد: هر شخص می‌تواند بصورت انفرادی در این طرح ثبت‌نام و تمامی اعضای خانواده‌ خود را نیز به آن الصاق کند. همچنین طرح به صورت گروهی در قالب تورها قابلیت فروش دارد که متقاضیان می‌توانند هم از طریق سایت بیمه تجارت نو و هم از طریق شعب موجود در ۳۷ نقطه در مراکز استان‌های کشور آن را دریافت نمایند. 

حسینی در مورد برنامه «بِنو» گفت: برنامه «بِنو» به محض خرید طرح «آسام» بر روی تلفن همراه خریداران محترم نصب می‌شود که آنان از این طریق می‌توانند نسبت ثبت حادثه، خسارت و مستندات مربوطه اقدام کنند.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود