امروز: یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
12/12 1401

گروه سایبان - انعطاف پذیری در طراحی انواع بیمه های جدید در حوزه رشته زندگی دلیلی است که مدیرعامل این شرکت برای فروش بیمه نامه های «کاریزما» عنوان می کند.

 

"عباس اسلامی" مدیرعامل بیمه کاریزما، شرکتی که به تازگی از بیمه مرکزی مجوز گرفته و به عنوان دویست و هفتادو هفتمین نماد در بازار پایه فرابورس درج شده ضمن معرفی هلدینگ کاریزما و اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از 12 آذر ماه سال جاری گفت: بیمه کاریزما برای ورود به بازار بیمه های عمر با طراحی 16 محصول تلاش کرده که به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه های عمر به نیازهای گوناگون مشتریان در این حوزه پاسخ دهد.

وی با معرفی تیم مدیریتی این شرکت که حاصل سالها تجربه در صنعت بیمه اند، ادامه داد که زیرساخت های این محصولات آماده است و با اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی رفته رفته رونمایی خواهند شد.

 

اسلامی، افزود: درشرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما 16 محصول طراحی شده  منطبق با آیین نامه 68 بیمه مرکزی هستند و هدف این شرکت این است که توقعات مشتریان و بازار را با توسعه محصولات ارتقا بخشد.

 

وی، تصریح کرد: شرکت های بیمه عمر باید سعی کنند که در زمینه پوشش بیمه نامه و سرمایه پذیری عملکرد شفافی داشته باشند تا جامعه به آنها اعتماد کند و اقبال جامعه به سمت آنها بیشتر شود.

 

مدیرعامل شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، گفت: شرکت متبوع وی بیمه نامه کاغذی ندارد و تمامی فرآیندها درسایت این شرکت اتفاق می افتد از فرآیند نرخ دهی تا صدور و هرمشتری برای خود یک داشبورد دارد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

 

اسلامی، با اشاره به فروش 4 میلیارد تومانی این شرکت درسالجاری، افزود: استراتژی فروش این شرکت در سال های اول فعالیت خود ورود به بازار و تمرکز برروی دعوت از کارگزاران بزرگ خواهد بود تا بتوانند با کمترین هزینه، بیمه نامه های این شرکت را در بازار ارائه کنند.

وی می گوید که طراحی مناسب محصولات برای مشتریان پوشش مناسب به همراه دارد و برای شبکه فروش کارمزد و برای شرکت نیز جق بیمه مطلوب؛ بنابراین در این چرخه کلیه ذی نفعان منتفع خواهند بود.

اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری و پوشش دو اصل مهم در بیمه های زندگی است، شفافیت این دو اصل را بسیار مهم در پیشبرد رشته زندگی در کشور عنوان می کند.

مدیرعامل بیمه کاریزما یکی از آسیب های رشته زندگی را نحوه  تخصیص کارمزد شبکه فروش می داند و عنوان می کند که بیمه های زندگی در 6 سال اول صدور دارای کارمزد مطلوبی برای شبکه فروش است و از سالهای بعد از آن بیمه گذار با شرکت در این فرآیند باقی می ماند و رفته رفته با کاهش کارمزد شبکه فروش از این تعامل حذف می شود.

وی همین بخش را آسیب مهم بیمه های عمر ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که در بازنگری آئین نامه جدید کارمزد به این اصل مهم توجه شود تا شبکه فروش بتواند با همراهی بیشتر با بیمه گذاران رشته عمر پیوند بیشتری بین کلیه ذی نفعان ایجاد شود.

اسلامی شیب نزولی کارمزد بیمه های زندگی را دارای یک پیام واضح عنوان می کند تا شرکت با مشتری باقی بماند در حالی که از سال ششم به بعد موضوع الحاقیه ها، وصول یا خسارت در بیمه های عمر جدی است.

مدیرعامل بیمه کاریزما حضور شرکت های جدید بیمه در بازار را به معنای محصولات و نگرش های جدید عنوان کرد و گفت: طبیعتا نباید نگران تازه واردها بود چرا که اگر قرار باشد بخشی از کشور بتواند نقدینگی مازاد در کشور را مدیریت کند ظرفیت بیمه های زندگی است.

 

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود