امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
07/22 1394

ایران و جهان- با حمایت مبنا کارت آریا، فروشگاه اینترنتی بازار مهر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .
به گزارش ایران و جهان، مرتضی حسینی، قائم مقام شرکت مبنا کارت آریا با اشاره به اینکه فاز مطالعاتی این سایت از 6 ماه گذشته آغاز شده است گفت: نرم افزار سایت نیز توسط متخصصان داخلی همین شرکت طراحی شده است .
وی در تشریح اقدامات انجام شده عنوان کرد : با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی، خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالای الکترونیکی، لوازم منزل و حتی انواع بیمه نامه و ... به سادگی میسر شده است مجموعه بازار مهر نیز بر آن شد تا با فراهم نمودن انواع کالای باکیفیت و اورجینال ،تجربه خرید حضوری از یک فروشگاه را برای مشتریان علاقمند به خرید اینترنتی تا حد امکان فراهم آورد.
حسینی اذعان داشت که آنچه باعث تمایز فروشگاه آنلاین بازار مهر با دیگر فروشگاههای آنلاین شده است اهداف نیکوکارانه در بخشی از سود حاصله است . بازار مهر درصدی از سود خود را پس از خرید کالا توسط مشتری به اهداف نیکوکارانه اختصاص میدهد و مشتری بدون پرداخت هیچگونه وجه اضافی در این کار نیکو سهیم میگردد.

حسینی درباره مشخصات کلی سایت گفت: کلیه مشخصات کالاهای ارائه شده در سایت قابل دسترسی است و در این مجموعه سعی شده بالا بودن کیفیت کالا و سهولت تحویل سفارش ها در نظر گرفته شده و با در نظر گرفتن تخفیف برای کالاهای خریداری شده از طریق سایت، رضایت مشتریان فراهم شود.
قائم مقام شرکت مپنا کارت با بیان این مطلب که در این سایت امکان استفاده از خدمات بیمه ای فراهم شده، افزود: یکی از مزایای استفاده از سایت این است که افراد با هر بار خرید از طریق این سایت امتیاز می گیرند و در نهایت این امتیازها تبدیل به بن خرید یا کارت خرید می شود که به وسیله آن می توانند از کلیه مراکز فروش طرف قرار داد با مبنا کارت آریا در هر زمینه ای خرید کنند.
وی در مورد نحوه تهیه کالا ها و ارسال آن به متقاضیان اظهار داشت: کلیه محصولات با کیفیت از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و پخش کننده ها با تخفیف های خوب تهیه شده و برای تحویل کالا ها در تهران اگر تا قبل از ساعت 16 سفارش داده شود در همان روز انجام می شود و در کل زمان تحویل کالا در تهران 24 ساعت و در شهرستان ها 48 ساعت است.
حسینی درباره چگونگی تحویل کالا در شهرستان ها گفت: این مجموعه در 39 شهر نمایندگی و انبار دارد که به وسیله آن ها پس از ثبت سفارش کالاها به مشتریان تحویل داده می شود.
قائم مقام شرکت مبنا فرتاک آریا در مورد مرجوعی یا پیگیری مشکلات کالاهای تحویل داده شده گفت: در صورت بروز مشکل یا ایراد داشتن اجناس، مشتریان تا 24 ساعت پس از تحویل می توانند رفع مشکل یا استرداد و تعویض آن را پیگیری کنند.
وی در خصوص مزیت استفاده از سایت نیز عنوان داشت :انتخاب ،بررسی و مشاهده اطلاعات فنی کلیه کالاها،امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز حتی روزهای تعطیل ،صرفه جویی در زمان و خرید در فضایی آرام و بدور از ترافیک و هیاهو ،ارائه کالای با کیفیت و اورجینال ،دریافت کالا درب منزل یا محل کار در سریعترین زمان ممکن و کسب امتیاز بابت هر خرید و استفاده از امتیاز کسب شده در خریدهای آتی و استفاده از این امتیازات در قالب خرید از فروشگاه اینترنتی مهر و سایر فروشگاه ها از مزیت های آن است .
این سایت که با پشتوانه تخصصی شرکت های اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک) و مبنا کارت آریا تاسیس شده، روز گذشته در محل شرکت مبنا فرتاک آریا در حضور مدیران شرکت وخبرنگاران افتتاح شد. علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس www.bazaremehr.com از خدمات سایت استفاده کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود