امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
03/14 1399

گروه چهارسوق - هوم خانه یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران می باشد. این مرکز بیش از 50 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. در طول این سال ها توانسته جایگاه خود را در بین نمایندگی های برتر تثبیت کرده و نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. نمایندگی مجاز ما به صورت 24 ساعته کار می کند. بر همین اساس نیز می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای تعمیر لوازم خانگی معیوب مراجعه نمایید. در این نمایندگی تعمیرات به صورت تخصصی است و بعد از تعمیر کیفیت عملکرد دستگاه ها به هیچ عنوان افت پیدا نمی کند.

 

تعمیرات انوع مایکروفر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع مایکروفردر تهران پل های ارتباطی متنوعی جهت مراجعه ی مشتریان در نظر گرفته است. مشتری می تواند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند شود. تعدد شعبات نمایندگی در نقاط مختلف شهر باعث شده دسترسی به این مرکز راحت تر شود. این امر سرعت خدمات رسانی را نیز بالا برده است. علاوه بر آن می توانید به صورت تلفنی با این نمایندگی تماس گرفته و سفارش خود را جهت تعمیرات مایکروفر معیوب ثبت کنید. اگر به صورت تلفنی با نمایندگی تماس گرفته باشید از مشاوره های رایگان کارشناسان ما نیز برخوردار خواهید شد. به این ترتیب اگر مشکل مایکروفر جدی نباشد می توانید با استفاده از این راهنمایی های انجام شده بدون هیچ هزینه ای آن را تعمیر نمایید.


ثبت سفارش تعمیر مایکروفر به صورت آنلاین یکی دیگر از روش های ثبت سفارش در هوم خانه می باشد. به این منظور فرمی را در سایت اینترنتی مرکز پر خواهید کرد. سپس پرسنل ما با شما تماس گرفته و آدرس محل را دریافت می کنند. از دیگر خدمات این نمایندگی انجام تعمیرات در محل می باشد و نیاز نیست که دستگاه به محل نمایندگی انتقال داده شود. تکنسین های نمایندگی در همان روز ثبت سفارش در محل حاضر شده و نسبت به عیب یابی و تعمیر دستگاه اقدام می کنند. توجه داشته باشید که زمان حضور تعمیرکار در محل با مشتری هماهنگ خواهد شد. تکنسین ها طی دوره هایی که در این مرکز برگزار می شود با قطعات موجود در لوازم خانگی و همچنین نحوه ی تعمیر آنها آشنا شده اند. همین امر باعث شده تا سرعت عملکرد و کیفیت کار آنها بالا باشد.


تعمیرات انواع قهوه ساز

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع قهوه ساز در تهران تمامی خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کند. این سرویس نهایت اعتماد نمایندگی به نحوه ی عملکرد تعمیرکاران خود را نشان داده و خیال مشتریان را از بابت کیفیت تعمیر قهوه ساز معیوب راحت می کند. طبق کارت گارانتی که در خدمت مشتری قرار می گیرد وی می تواند در صورتی خرابی مجدد دستگاه در طول یک سال آن را به نمایندگی اطلاع دهد. در این صورت نمایندگی ما وظیفه دارد دستگاه را به صورت رایگان تعمیر کند. البته تمامی خدمات در این شرایط به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می گیرد. این نوع خدمات رسانی در نمایندگی باعث شده تا مشتریان به کار نمایندگی اعتماد کامل داشته و راضی باشند.

هوم خانه هزینه ی تعمیرات قهوه ساز را بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شود تعیین کرده است. بنابراین این هزینه ها بسیار منصفانه بوده و از لحاظ اقتصادی فشاری به خانواده ها وارد نمی کند. با توجه به این که در این نمایندگی برای انجام تعمیرات نیازی به انتقال دستگاه به محل نمایندگی نیست این هزینه ها نسبت به مراکز دیگر پایین تر نیز خواهد بود. بنابراین شما می توانید با مراجعه به این مرکز برای انجام تعمیرات هر کدام از لوازم خانگی آن را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن تعمیر نمایید.


تعمیرات انواع اسپرسوساز

یکی از سیاست های مدیران هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع اسپرسوساز رعایت اصل مشتری مداری است. طبق این سیاست هزینه های تعمیر  به صورت کامل برای مشتریان شفاف سازی می شود. به این صورت که تعمیرکاران ما قبل از این که تعمیرات اسپرسوساز را شروع کنند، هزینه ی تعمیر آن را برآورد می کنند. در صورتی که مشتری به این هزینه ها راضی باشد تعمیرکاران کار خود را شروع خواهند کرد. در ضمن در پایان کار نیز برگه ی فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر به وی ارائه می شود. هزینه ی تعمیر نیز بر اساس آن چه در این فاکتور نوشته شده از مشتری دریافت خواهد شد. با توجه به این نوع خدمات رسانی متقاضیان از کار این مرکز رضایت کامل خواهند داشت. برای پرداخت هزینه ها در این نمایندگی می توانید از کارت خوان های سیاری که تکنسین ها به همراه دارند استفاده کنید.


تکنسین های هوم خانه به دلیل آشنایی کامل با نحوه ی تعمیر اسپرسو ساز و تجربه ی کافی که در این زمینه دارند می توانند تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهند. آنها برای تعمیر این دستگاه ابتدا قطعه یا قطعات معیوب را شناسایی می کنند. سپس اولویت کار خود را بر تعمیر این قطعات گذاشته و از تعویض آنها تا حد ممکن خودداری می کنند. اگر با وجود این که تعمیرکاران تمام تمرکز خود بر تعمیرات قطعات معیوب گذاشته باشند، قطعه تعمیر نشود مجبور به تعویض آن خواهند شد. اما آن چه در این میان اهمیت دارد و در نمایندگی ما اجرا می شود جایگزین کردن قطعات اورجینال به جای قطعات معیوب است. انجام این کار باعث می شود کیفیت کار سرخ کن بعد از تعمیر تغییری نکرده و راندمان کار آن کاهش پیدا نکند.


تعمیرات لوازم خانگی در محل

اگر با خرابی هر کدام از لوازم خانگی خود مواجه شده باشید می توانید با مراجعه به هوم خانه که نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران را دارد آنها را به صورت مطمئن تعمیر کنید. دسترسی راحت به این نمایندگی و همچنین خدمات رسانی سریع در آن باعث شده کاربران در کمترین زمان ممکن لوازم خانگی معیوب را به صورت تعمیر شده در اختیار داشته باشند. خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز ما اعم از گارانتی خدمات، هزینه های مناسب تعمیر و ... سبب شده تا بین مشتریان و نمایندگی اعتماد دوطرفه برقرار باشد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود