امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/30 1400

گروه بازارپول- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: به منظور رفاه حال بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به افراد فاقد مسکن، تسهیلات مسکن پرداخت می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.
لله گانی افزود: با برنامه ریزی های اولیه قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن پرداخت کند تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه با اشاره  به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از 230 میلیارد  به 2230 میلیارد تومان افزایش یافت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آن ها، 330 هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و حضوری پرداخت شد.
وی افزود: پرداخت این تعداد تسهیلات غیرحضوری و بدون مراجعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به شعب بانک، اتفاق ارزشمند و بی نظیری در نظام بانکی است و با توجه به آماده شدن زیرساخت های فناوری اطلاعات و سامانه های مورد نیاز، پرداخت های غیرحضوری در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
لله گانی تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و فشار کاری، این بانک موفق شد علاوه بر پرداخت عیدی، در آخرین روزهای سال گذشته پرداخت های مابه التفاوت همسان سازی حقوق بازنشستگان را به حساب آن ها واریز کند که این اقدام بزرگ، حاصل کار جمعی و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، کانون بازنشستگان و بانک بود.
در این جلسه، بیات رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بانک رفاه کارگران همواره خدمات خوب و مطلوبی به بازنشستگان ارائه می دهد و در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، با فراهم شدن زمینه پرداخت غیرحضوری تسهیلات، کمک بزرگی به حفظ سلامتی بازنشستگان شده است که جای تقدیر دارد.
وی افزود: در سال گذشته پرداخت تسهیلات غیرحضوری، پرداخت به موقع عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران و پرداخت مابه التفاوت همسان سازی حقوق ها در آخرین روزهای سال گذشته از جمله مهم ترین خدمات بانک رفاه کارگران به قشر بازنشسته کشور بود که موجب خرسندی و رضایت مندی بیش از پیش آن ها شد.
گفتنی است، در پایان این جلسه اعضای کانون بازنشستگان با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل، از تلاش های مجموعه بانک رفاه کارگران در خدمت رسانی به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کردند

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود