امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
05/8 1397

گروه بازارپول - در دو ماه نخست سال جاری 21 طرح صنعتی با بهره مندی از تسهیلات بانك صنعت و معدن در 14 استان كشور به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را آغاز كرده است.

به گزارش رازپول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، برای راه اندازی طرح های یاد شده مبلغي معادل 53 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 96 میلیارد تومان تسهیلات ریالی توسط این بانک پرداخت شد كه براي 887 نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.

بر اساس این گزارش، از میان طرح های یاد شده شرکت كيميا داران كوير در استان يزد با دریافت تسهيلات ارزي معادل 16 میلیون یورو ، تسهيلات ريالي 30 ميليارد تومان و ایجاد 130 نفر اشتغال مستقیم ، بیشترین حجم تسهیلات را دريافت داشته است.

گفتنی است طرح های صنعتی ياد شده در دوماهه نخست امسال در استان های يزد، اصفهان، كرمان، چهارمحال و بختياري، خراسان رضوي، مازندران، همدان، تهران،زنجان، قزوين،قم، كردستان، گيلان و فارس به بهره برداري رسيده اند.

افتتاح شرکت نوسان نگار غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت نوسان نگار غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

 این شرکت مولد برق مقياس كوچك (CHP) با تسهیلات ارزی 900 هزار یورویی بانک یادشده به اجرا درآمده و برای 17 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

بنا به اين گزارش ، شرکت نوسان نگار غرب در استان فارس احداث و موجب اشتغال زایی در این منطقه از کشورمان شده است.

گفتني است طرح هاي زيربنايي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان فارس به اجرا در آمده است.

تقدیر شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از بانک صنعت و معدن

انديشه جاويد مدير منطقه برق شميران شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با ارسال نامه اي از بانك صنعت و معدن به خاطر مديريت صحيح استفاده از نيروي برق در اين بانك قدرداني كرد.

جاويد روشن‌نمودن مولدهاي خودتامين در ساعات پيك مصرف در بانك ياد شده را مورد اشاره قرار داد و خواستار ادامه آن تا پايان طرح پاسخگويي بار سال 1397 شد.

وي دربخشي از نامه ياد شده آورده است: با توجه به مذاكره حضوري و تفاهم نامه منعقد شده منطقه برق شميران با بانك صنعت و معدن ضمن تشكر از همكاري مجموعه در روشن نمودن ديزل ژنراتورها در ساعات پيك مصرف ، خواهشمند است تا پايان زمانبندي طرح همكاري لازم به عمل آيد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود