امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/23 1396

گروه بازار پول - تعداد 291 طرح شامل طرح هاي به بهره برداری رسیده، مصوب و جاری در 5 سال اخیر با استفاده از 2700 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 328 میلیون یورو تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن در استان اصفهان تامين مالي شده است .

به گزارش رازپول به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این بانک درقالب طرح رونق تولید نیز از ابتدای سال گذشته تا پایان آذرماه سال جاری به 93 طرح در استان اصفهان مبلغ 218 میلیارد تومان تسهیلات پرداخته است.

در اين ميان طرح های به بهره برداری رسیده استان اصفهان از سال 92 تا پایان آذرماه سال جاری، شامل 43 طرح با تسهیلات ریالی 115 میلیارد تومان و تسهیلات ارزی 57 میلیون یورو است که براي 2264 نفر اشتغال مستقيم ایجاد کرده است.

گفتنی است از طرح های به بهره برداری رسیده در استان اصفهان می توان به طرح های فولاد اردستان، سایپا کاشان،صنعت ابریشم بافت، آرمان پلیمر پردیس، ره پویان صالح و فرش تندیس راوند اشاره کرد.

شرکت کارخانجات یکتاگرانول میبد با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شود

شركت كارخانجات يكتا گرانول ميبد با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در ميبد يزد به بهره برداري خواهد رسيد.

اين شركت كه سالانه 900هزار تن گرانول و انواع پودر مورد نياز كارخانجات كاشي و سراميك توليد خواهد كرد از 11 ميليارد تومان تسهيلات ريالي و 23 ميليون يورو تسهيلات ارزي بانك ياد شده استفاده كرده است.

با آغاز به كار شركت كارخانجات يكتا گرانول ميبد كه در زميني به مساحت 400 هزار متر مربع در دست اجراست براي 250 نفر اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد و اين امر تاثير مثبتي بر فعاليت اقتصادي منطقه خواهد داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود