امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
03/28 1396

گروه بازار پول - مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تشریح اقدامات انجام شده و مهمترین برنامه های سال جاری، خبری ویژه داد و گفت: بعد از ۱۶ ماه پیگیری و جلسه، قرارداد مهم با بانک صادرات به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه رازپول ، صادق فرامرزی در جریان مجمع سالانه شرکت کارت اعتباری ایران کیش که دیروز با حضور 92 درصد سهامداران برگزار شد، با بیان آخرین وضعیت این شرکت و مهمترین برنامه های سال جاری، ضمن اعلام خبری ویژه ، اخبار خوشی از قرارداد مهم با بانک صادرات داد.


وی در ادامه گفت: در این جلسه خبر ویژه ایی اعلام می شود که براساس آن قرار است بزودی با همکاری دانشگاه تهران و کارت اعتباری ایران کیش ، برای اولین بار دوره NBA با گرایش مدیریت تامین خدمات پرداخت راه اندازی شود.

فرامرزی درباره آخرین وضعیت قرارداد مهم با بانک صادرات که عدم نهایی شدن منجر به تاخیر در پرداخت سود سهام در سال گذشته شده بود ، توضیح داد: بعد از 16 ماه جلسه ، این قرارداد 10 اسفند سال گذشته به نتیجه رسیده و انتظار می رود تا یکی دو ماه بعد اجرایی شود.

وی در حالی این خبر را تائید کرده که در 22 خرداد ماه جاری انعقاد قرارداد را تکذیب کرده بود و در نامه ای به بورس آورده بود  هرچند مذاکراتی با یکی از بانک ها در جریان است اما این مذاکره نهایی نشده و در صورت امضاء نهایی نیز تاثیری بر سود 607 ریالی هر سهم ندارد.
شرکت کارت اعتباری ایران کیش که یکی از شرکت های حاضر در پروژه صندوق‌های فروشگاهی است و برنامه افزایش سرمایه 53 درصدی دارد (از 131 به 200 میلیارد تومان) ، 18 خرداد به دلیل ابهام درارائه اطلاعات با توقف نماد روبرو شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود