امروز: شنبه، 29 اردیبهشت 1403
03/5 1393

ایران و جهان -در حالی که بانک پارسیان روز گذشته مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک را معرفی می کند در خبری دیگر که در سایت بانک قرار گرفته مدیر عامل گروه مالی پارسیان نیز معرفی شد. وی پیش از این در گروه سرمایه گذاری تدبیر مدیر عامل بوده است .



به گزارش ایران و جهان،حمیدرضا رفیعی که پیش از این رییس هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار ،عضو هیات مدیره همراه اولبوده است به سمت رئیس گروه مالی پارسیان منصوب شده است . نام وی به عنوان رئیس یا عضو هیات مدیره و مدیر عامل در شرکت هایی همچون سرمایه گذاری تدبیر،شرکت سیمان فارس و خوزستان،شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز،شرکت سرمایه گذاری نور دنا،عضو هیات مدیره فرابورس دیده می شود.
در اين مراسم دکترديواندري ضمن تاکيد براهميت سرمايه گذاري در رشد اقتصادي کشور بيان داشت: هدف ما در گروه مالي پارسيان ايجاد روحيه هم افزايي در ميان همه گروه است. ما مي توانيم با شناخت صحيح از جامعه مشتريان خود و نيازسنجي خواسته هاي ايشان در مسير خدمت رساني به آنها بوسيله هماهنگي و انسجام گروه مالي، برنامه ريزي کنيم و بهترين ها را براي مشتريان گرانقدر خود مهيا سازيم.

دراين راستا باکمک و مطالعه بخش طرح وبرنامه بانک، به زودي در قالب اجراي برنامه اي مدون، اين امکان را فراهم مي آوريم که مشتريان بانک براي دريافت انواع سرويس ها به سمت شرکتهاي گروه مالي پارسيان سوق يافته و شرکتها نيز بسته به نياز مشتريان، خدمات متنوعي راهمچون ليزينگ و بيمه و خدمات ارزي و.... به آنها ارائه دهند.

ايشان با بيان اينکه براي اعتلاي هرچه بيشتر نام بانک پارسيان که قلب همه همکاران و مديران براي آن مي طپد، لازم است با هم افزايي هرچه بيشتري در قالب هولدينگ بزرگ مالي پارسيان، درجهت آينده اي درخشان ترگام برداريم. وي همچنين خاطرنشان کرد: من آماده هستم با کمک اعضا هيئت مديره بانک به همه مديران شرکتها از جمله مدير عامل گروه مالي پارسيان جناب آقاي رفيعي که سوابق و تجربه درخشاني دارند کمک کنيم تا شرکت هاي سرمايه گذاري در کنار شرکت هايي که در حوزه آي.تي و نيز شرکت هايي که در زمينه مالي فعاليت مي کنند بيش از پيش به جلو بروند و همه با هم همکاري هاي تنگاتنگي داشته تا موضوع بسيار مهم وصول مطالبات را به سرعت حل کنيم.
 درخاتمه دکترديواندري ابرازاميدواري کرد که با وجود فرد مجرب و کارآزموده اي چون رفيعي بتوانيم بيش از پيش به اهداف گروه مالي دست يابيم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود