امروز: شنبه، 15 اردیبهشت 1403
12/10 1393

ایران و جهان - مدیر عامل بانک کشاورزی به پرسش هایی پاسخ داد که بخشی از آن ها در گذشته ریشه دارد .

به گزارش ایران و جهان ، حضور مرتضی شهید زاده به عنوان مدیر عامل بانک کشاورزی سرمنشاء تحولاتی در روزهای اخیر در این بانک بوده است . در حاشیه یک برنامه خبری چند سوژه قدیمی را با وی که در سال های پیش نیز عضو گروه مدیریتی بانک کشاورزی بود پیگیری کردیم.

ایران و جهان – در سال های گذشته بانک کشاورزی وام پر سرو صدایی را به یک بانک خصوصی بابت وثیقه سهامی یکی از سهام داران ارائه کرد. داستان آن وام معروف به کجا رسید ؟
بله – با وثیقه 10 درصدی سهام یکی از سهام داران این بانک وامی را از بانک کشاورزی دریافت کرد که البته موضوع به سال های پیش بازمی گردد. در این خصوص باید عنوان کنم که مبلغ وام مسترد و سهام آزاد شد .

ایران و جهان – بانک مرکزی به تازگی تاکید کرده که صورت های مالی کلیه بانک ها روی خروجی پایگاه های اطلاع رسانی قرار بگیرد . چرا صورت های مالی بانک کشاورزی بر روی خروجی سایت قرار ندارد ؟
حتمن پیگیری خواهد شد که در راستای شفافیت صورت های مالی بانک کشاورزی نیز در سایت درج شود . ما نیز خواستار شفافیت هستیم.

ایران و جهان – در زمان مدیریت آقای رسول اف در بانک که شما نیز عضو تیم بودید بانک کشاورزی رویکردی را دنبال می کرد که سعی داشت گستره سرویس خدمات بانکی را به جامعه ی خاصی محدود نکند .
بله متاسفانه در زمان مدیریت گذشته بانک کشاورزی تبدیل به صندوق شد اما اعتقاد بنده نیز این است که بانک کشاورزی بانک همه مردم است و رویکرد جدید بانک نیز در این مسیر حرکت می کند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود