امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
01/19 1394

ایران و جهان - سپرده‌گذاران صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا از ماه‌های گذشته تاکنون بلاتکلیف هستند و هنوز مشکل‌شان حل نشده است.


به گزارش ایران و جهان ، مشکلات سپرده‎گذاران با صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا از اوایل آبان امسال زمانی که یکی از سپرده‌گذاران برای دریافت تسهیلات به این موسسه مراجعه کرده بود، سر باز کرد آغاز شد و تاکنون تجمع‌های متعددی مقابل این موسسه در خیابان سلمان فارسی ساری و استانداری مازندران را شاهد بودیم.

سابقه فعالیت صندوق قرض‌الحسنه مهراعتماد آریا زیاد نیست و به سپرده‌گذاران وعده داده بودند در ازای سپرده‌گذاری تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیارشان قرار می‌گیرد.

اما اگر این صندوق مشکل داشته چرا از سال‌های قبل در حال فعالیت بوده و وام‌های بسیاری با سود پایین در اختیار افراد قرار داده‌ است با توجه به این مشکل تکلیف سپرده‌های مردم چه خواهد شد مردم از ماه‌های گذشته بسیاری سرمایه‌های خود را به فروش رسانده و برای جهیزیه فرزند و همچنین بسیاری مسائل دیگر به امید وام و بهبود شرایط اقدام به سپرده‌گذاری در این صندوق کردند.

سپرده‌گذاران موسسه قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا ساری طی نوبت‌های متعدد از ماه‌های گذشته برای دریافت مطالبات خود مقابل صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا در خیابان سلمان فارسی و استانداری مازندران تجمع کردند.

پایان بهمن ماه سال گذشته خبری مبنی بر ادغام این صندوق با بانک قرض‌الحسنه رسالت منتشر شد که این موضوع باعث خوشحالی سپرده‌گذاران شد اما این خوشحالی دیری نپایید از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی در وضعیت مردم نیفتاده است...

سیدرمضان شجاعی کیاسری عضو شورای مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در این باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: قرارداد ادغام صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا با بانک قرض‌الحسنه رسالت نهایی شده‌ است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قرار شد مدیری صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا وثیقه‌ای به بانک رسالت ارائه دهد که این موضوع تاکنون محقق نشده‌ است.

شجاعی افزود: مدیر صندوق باید وثیقه‌ معتبری به بانک رسالت ارائه کند تا بانک رسالت بتواند ادامه کارها را برعهده گیرد.

اما با همه این مسائل مردم منتظر کمک مسئولان دولتی برای حل مشکل‌‌شان با این موسسه هستند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود